Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Medewerker ICT Helpdesk, 36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-04-04 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 1-5-2016
Voltooiing opdracht: 1-2-2017
Optie verlenging: 3 x 1 maanden
Prijsstelling: €0 - €45 per uur
Vakgebied: Automatisering/ICT
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: 2B dienst 

 

Opdrachtomschrijving
Als medewerker servicegroep automatisering ben je mede verantwoordelijk voor het op ICT-gebied ondersteunen van alle medewerkers van de gemeente, zodanig dat zij hun taken goed kunnen uitvoeren. Je bent werkzaam bij het bureau Automatisering dat er voor zorgt dat het gemeentelijke netwerk het altijd doet. Onze prioriteit ligt bij het leveren van een stabiel en betrouwbaar netwerk. We denken graag mee met onze interne klanten en hun wensen. Hun belang  – nu en in de toekomst – stellen we voorop. Onze engineers borgen dat belang door het bieden van technische continuïteit en stabiliteit. Ze hebben oog voor de toekomst en volgen de nieuwste ontwikkelingen op hun gebied. Het team is 45 uur per week inzetbaar en werkt regelmatig buiten werktijd voor (gepland) onderhoud.


Wat zijn de taken?
- vragen van interne klanten beantwoorden en oplossen van technisch gerelateerde 1e lijns ict-incidenten;
- verzorgen van de registratie en afhandeling hiervan in een helpdesksysteem;
- aanmaken en autoriseren van netwerkaccount;
- instrueren, uitleveren en ondersteunen van devices (o.a. smartphones, tablets, notebooks);
- bijdrage leveren aan het opstellen van verbeteringsvoorstellen met betrekking tot de bedrijfsvoering van de servicegroep;
- contact onderhouden met leveranciers van randapparatuur (bijvoorbeeld: multifunctionals, werkstations, enz.;
- zorgdragen voor contractueel extern belegde incidentafhandeling en correcte administratieve afhandeling hiervan.


Kandidaatomschrijving
- je bent een ervaring ICT-helpdeskmedewerker;
- je hebt ervaring met het ticketsysteem Heat;
- je bent flexibel en initiatiefrijk;
- je kunt goed luisteren en bent communicatief vaardig.


Eisen


Opleiding
De kandidaat heeft een afgeronde Mbo-opleiding in een relevante richting, bij voorkeur Informatica, Systeembeheer c.q. is bezig met een HBO-studie en is minimaal gecertificeerd voor: Microsoft MCTS Windows 2008. Dit blijkt uit zijn/haar CV.


Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 1 tot 2 jaar werkervaring op een ICT helpdesk. Dit blijkt uit zijn/haar CV.


Werkervaring
De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring in complexe PC- en netwerkomgevingen, besturingssystemen en virtualisatieplatforms. Dit blijkt uit zijn/haar CV.


Competenties
De kandidaat beschikt over: - uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling; - een prettige telefonische indruk en in staat om goed te luisteren; - flexibel en stressbestendig.



Gevraagde documenten

aanleveren bij offerte

CV


aanleveren na gunning

-VAR verklaring



Gunningscriteria
Weging prijsdeel:20 %


Gesprekkenronde

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %


Werkervaring
De kandidaat heeft bij tenminste 3 organisaties voor een periode van telkens minimaal 6 maanden gewerkt op een ICT helpdesk. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
Weging:10 %


Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van afhandeling van verzoeken bij een ICT helpdesk. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
Weging:10 %


Werkervaring
De kandidaat heeft ruime ervaring met het pakket Heat. Dit blijkt uit zijn/haar CV.
Weging:20 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden