Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: Medewerker Front Office, 36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-04-08 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Management support
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

 

Aanvang opdracht: 19-4-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 2 x 6 maanden
Prijsstelling: €0 - €45 per uur
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: 2B dienst 

 

Opdrachtomschrijving

 
Voor de afdeling Publieke Dienstverlening is de gemeente per direct op zoek naar een Medewerker Front Office. Het bureau Front Office is verantwoordelijk voor werkzaamheden op contactueel niveau met een individuele burger, een bedrijf of instelling. Het team is onderverdeeld in de groepen telefonie, service punt en ontvangst. Deze vacature valt binnen de ontvangstgroep en heeft een zware component op het vakgebied van burgerzaken. Het gaat om een tijdelijke invulling tot het eind van het jaar.

Taken:

reguliere burgerzaken balietaken;

-opmaken van geboorte- en erkenningsaktes met IPR;

-intake vestigingen vanuit het buitenland;

-behandelen aanvragen van vreemdelingen en vluchtelingen paspoorten.


Kandidaatomschrijving

Je bent een kandidaat die:

-beschikt over aantoonbare werkervaring met Key2Burgerzaken;

-beschikt overaantoonbare werkervaring met digitale kennisbanken;

-de Engelse taak spreekt.

Dit blijkt uit het CV.


Opleiding
De kandidaat heeft de opleidingen BA-BZ en HBDO-BZ afrond en is in het bezit van de diploma's.


Opleiding
De kandidaat heeft de opleiding Bestuursambtenaar Burgerzaken afgerond met aanvullende cursussen.


Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring met de genoemde taken uit bovenstaande opdrachtomschrijving.


Competenties
De kandidaat is zelfstandig, verantwoordelijk en heeft een dienstverlenende opstelling.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Geheel ingevulde en ondertekende Eigen Verklaring

-Diploma HBDO-BZ

-Diploma BA BZ


aanleveren na gunning

-VAR verklaring


Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %


Gesprekkenronde

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Weging:40 %


Werkervaring
De kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring met reguliere burgerzaken balietaken, het opmaken van geboorte- en erkenningsaktes met IPR, intake vestigingen vanuit het buitenland en het behandelen van aanvragen van vreemdelingen en vluchtelingen paspoorten.

2 tot 3 jaar (5 %)

3 tot 5 jaar (10 %)

> 5 jaar (20 %)

Weging:20 %


Opleiding
De kandidaat heeft kennis van Key2Burgerzaken.
Weging:20 %

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden