Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 010729
 
Opdracht: Projectmedewerker Omgevingsmanagement, 36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-04-06 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Riolering grond- en wegenbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:
09-05-2016  
Einddatum 08-05-2017
Uren per week, min 36
Uren per week, max 36
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 1
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
6 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving

De afdeling Programmering is een van de vier beraden binnen de provincie. Programmering is primair gericht om het coalitieakkoord uit te voeren. Met 350 collega’s werken we samen aan de zeven kerntaken van de provincie: Ruimtelijke Ordening & Water, Milieu-Energie-Klimaat, Vitaal Platteland, Regionale Mobiliteit, Regionale Economie, Cultuur & Erfgoed en Kwaliteit Openbaar Bestuur.

Je komt te werken binnen de vakgroep uitvoering gebiedsontwikkeling, waar met jou 50 andere collega’s werken. Binnen het team wordt projectmatig gewerkt vanuit de opdrachten die de kerntaken voortbrengen. Je werkt hierbij in multidisciplinaire teams bestaande uit projectleiders, juridisch/planologisch medewerkers, ecologen, stedenbouwkundigen, planeconomen, grondstrategen en specialisten op het gebied van proces & contractvormen.

Als projectmedewerker omgevingsmanagement kan jij op verschillende projecten binnen het team worden ingezet, maar ga je je voornamelijk bezig houden met de rondweg Voorthuizen. Je hoofdtaken zullen zijn:

-Voorbereiden van vergunningen voor de uitvoering van de rondweg. Concreet betekent dat het aanvragen van hoofdvergunningen NB-wet en flora en fauna ontheffing. Daarnaast uitvoeringsvergunningen regelen voor werkzaamheden die vooruitlopend op uitvoering door aannemer kunnen worden uitgevoerd.

-Ondersteunen van de besluitvorming rondom de onteigeningsprocedure (GS, PS besluitvorming en opstellen documenten voor de Kroon ter toetsing).

-Input leveren voor het aanbestedingscontract voor de onderwerpen inpassingsplan, flora en fauna, landschappelijke inpassing en alles wat vanuit de vergunningsporen aan verplichtingen is vastgelegd voor de rondweg. Alle eisen aan het systeem rondweg met de bijbehorende kwaliteit en onderbouwende documenten moeten op de thema’s die hiervoor zijn genoemd worden getoetst.

-Verantwoordelijk voor de communicatie rond het project en kunt contacten opbouwen met de partijen die betrokken zijn bij het project vanuit rol als toezichthouder, vergunningverlener of belanghebbende.

-Verantwoordelijk voor de kwaliteitsbewaking van producten van derden, de aansturing en afstemming van inhoudelijke activiteiten van de projectorganisatie en van derden, het inschakelen van deskundigen op specifieke terreinen, publicaties in het kader van de te volgen procedures en de voorbereiding en beheersing van de contracten met derden, inclusief de bijbehorende aanbestedingsprocedure. Je onderhoudt in deze zeer nauwe contacten met de bevoegde gezagen.



Wij zoeken een Projectmedewerker Omgevingsmanagement die voldoet aan het onderstaande profiel:

-minimaal een afgeronde HBO opleiding Planologie of een vergelijkbare afgeronde HBO opleiding;

-minimaal 2 jaar ervaring in het projectmatig werken binnen ruimtelijke projecten;

-ervaring met de besluitvorming rondom de onteigeningsprocedure;

-ervaring met het toepassen van de Wet Ruimtelijke Ordening;

-bij voorkeur ervaring opgedaan met gestructureerd en nauwgezet werken om er voor te zorgen dat het contract dat wordt opgesteld aansluit bij de verplichtingen vanuit het inpassingsplan en de vergunningen;

-provinciale ervaring in het projectmatig werken binnen ruimtelijke infrastructurele projecten is een pré;

-bij voorkeur in staat om een belanghebbende analyse te maken op basis van de beschikbare projectinformatie; zelfstandig kunnen inschatten welke partijen en personen relevant zijn voor het vastleggen van klanteisen voor het contract en bij hen de nodige nformatie op kunnen halen;

-ervaring met het toepassen van de Algemene Wet Bestuursrecht in relatie tot het voorbereiden van vergunningen is een pré.


Tarief
Minimaal: € 65,00
Maximaal: € 80,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. 

De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal een afgeronde HBO opleiding Planologie of een vergelijkbare afgeronde HBO opleiding. Benoem de naam van de opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.
 
De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 2 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2011-2016) in het projectmatig werken binnen ruimtelijke projecten. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting minimaal 1 opdracht/project waaruit blijkt dat u aan de gevraagde 2 jaar ervaring in deze eis voldoet.
 
De kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met de besluitvorming rondom de onteigeningsprocedure. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting minimaal 1 opdracht/project waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet. Graag specifiek de rol vermelden waarin u deze ervaring heeft opgedaan.
 
De kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het toepassen van de Wet Ruimtelijke Ordening. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting minimaal 1 opdracht/project waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet. Mocht u daartoe een relevante opleiding gevolgd hebben, benoem dan de naam van het opleidingsinstituut en het afstudeerjaar.


Inhoudelijke CV wensen
40 % De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring opgedaan met gestructureerd en nauwgezet werken om er voor te zorgen dat het contract dat wordt opgesteld aansluit bij de verplichtingen vanuit het inpassingsplan en de vergunningen. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting minimaal 1 opdracht/project waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.
20 % De kandidaat beschikt aantoonbaar over provinciale ervaring (opgedaan in de periode 2009-2016) in het projectmatig werken binnen ruimtelijke infrastructurele projecten. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting minimaal 1 opdracht/project waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.
20 % De kandidaat is aantoonbaar in staat een belanghebbende analyse te maken op basis van de beschikbare projectinformatie. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting minimaal 1 opdracht/project waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet.
20 %De kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het toepassen van de Algemene Wet Bestuursrecht in relatie tot het voorbereiden van vergunningen. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting waaruit blijkt dat u aan deze wens voldoet. Mocht u daartoe relevante opleidingen gevolgd hebben, benoem dan de naam van het opleidingsinstituut en het afstudeerjaar.



Planning
25-03-2016 00:00
30-03-2016 23:59
31-03-2016 23:59
06-04-2016 23:59
07-04-2016 00:00
20-04-2016 23:59
 
Type opdrachtgever: Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden