Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 669
 
Opdracht: Teamleider Facilitaire Zaken én Meewerkend Voorman, 32 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-05-10 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

669

Aanvang

1 mei 2016

Duur

1 januari 2017

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

maximaal 32 uur

Verloopt op

10-05-2016 09:00

 

Opdracht
 Als teamleider én meewerkend voorman bestaan jouw dagelijkse werkzaamheden voor ca. de helft van de tijd uit de directe inhoudelijke aansturing van het team. Je zorgt voor duidelijkheid op de inhoud en schetst heldere kaders en richtlijnen. Daarnaast bewaak je de voortgang van de werkzaamheden.
 
Je weet wat er moet gebeuren en spreekt je medewerker daarop aan. Je weegt de individuele belangen van medewerkers af ten opzichte van de belangen van de afdeling en de organisatie. Ook betrek je medewerkers bij organisatieontwikkelingsvraagstukken en stimuleert hun professionele ontwikkeling. Je bent een uitstekende verbinder. Daarnaast ben je lid van het managementteam FZ.
 
Je bent  een inhoudelijke vraagbaak én sparringspartner voor de medewerkers. Je hebt brede ervaring met het vastgoedbeheer en met voorkeur voor het gemeentelijk vastgoed.  Daarnaast ben je en goede en stevige sparringspartner voor het afdelingshoofd FZ. Je ondersteunt en adviseert deze bij diverse vraagstukken. Flexibiliteit en een proactieve houding zijn hierbij de sleutelwoorden. De andere helft van de tijd behandel je zelf complexe inhoudelijke dossiers.
 
Een opdracht die je meekrijgt is om te toetsen hoe de werkbelasting wordt ervaren door de medewerkers. Je schrijft voor het afdelingshoofd FZ een helder en duidelijk voorstel  hoe hiermee om te gaan.
 
Knock-out criterium
 ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement en een tablet moet meenemen voor alle zakelijke contacten.
 
Gunningscriteria (weging)
1.Minimaal 4 jaar kennis en brede  ervaring opgedaan op het gebied van vastgoedbeheer in de afgelopen  6 jaar (25%)
2.Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar op het gebied van het gemeentelijk vastgoed (25%).
3.Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met leidinggeven blijkend uit relevante werkervaring (25%).
4.Uurtarief (15%) maximaal 90 euro per uur.
5.Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (10%)
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
•Daadkrachtig
•Ontwikkelgericht
•Communicatief sterk
 
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden