Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 013053
 
Opdracht: ICT Servicedesk medewerker
 
Sluitingsdatum: 2016-08-12 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Friesland
 
Beschrijving:
29-08-2016
31-12-2016
36
8
2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.



Opdracht omschrijving

De afdeling ICT van het  Shared Servicecentrum Leeuwarden van de gemeente  is op zoek naar een ICT servicedesk medewerker voor een periode tot 31 december 2016.

 

Algemene informatie

Het Shared Servicecentrum van de gemeente Leeuwarden ondersteunt de werkzaamheden van het bestuur en het ambtelijk apparaat. Het team ICT-service is binnen het Servicecentrum verantwoordelijk voor het technisch applicatiebeheer en het beheer van de infrastructuur, zowel voor de gemeente als voor buurgemeenten. Dynamiek, uitbreiding van externe dienstverlening, een prettig team en ontwikkeling in professionaliteit zijn de begrippen voor de omgeving waar je in terecht komt.


Functieomschrijving

De Servicedesk van de afdeling ICT fungeert als centrale vraagbaak voor het hele Shared Servicecentrum waarbij onderscheid kan worden gemaakt tussen de in ICT gespecialiseerde medewerkers en de medewerkers die ondersteuning voor de overige disciplines bieden. De ondersteuning is gebaseerd op het click-call-face principe. Als servicedesk medewerker ICT ben je eerste aanspreekpunt voor vragen en meldingen van de medewerkers van de gemeente Leeuwarden en de externe organisaties waar ICT diensten aan worden verleend. Je ondersteunt niet alleen op het gebied van technisch ICT beheer, maar verwerkt ook meldingen op het gebied van functioneel applicatiebeheer, zowel binnen als buiten de gemeente

 

Je takenpakket bestaat uit:

-Het ondersteunen van gebruikers van ICT-faciliteiten en het verhelpen van problemen op het gebied van hard- en software;

-Het registreren en bewaken van meldingen, wijzigingen en serviceverzoeken;

-Het bieden van ondersteuning bij het beheer van decentrale ICT-voorzieningen (2e lijn).

 

Functie-eisen

-Aantoonbaar HBO werk en denkniveau;

-Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen grotere ICT omgeving(en) als servicedesk medewerker bij voorkeur in een dienstverlenende organisatie;

-Snel kunnen schakelen tussen verschillende klanten, de kunst van het doorvragen en een goed ontwikkeld inlevingsvermogen zijn een vereiste;

-Gevoel voor dienstverlening en klantgerichtheid zit in je DNA;

-Aantoonbare ervaring met de volgende producten is een vereiste: Microsoft Windows, Microsoft Office 2010;

-Ervaring met de volgende producten is een pre: Topdesk, Centric applicaties, Citrix Xenapp, VMware ESX, Microsoft App-V, RES Powerfuse, RES Wisdom, Exchange 2010;

-Communicatief vaardig;

-ITIL foundation gecertificeerd;

-Beschikt over een groot probleemoplossend vermogen;

-Initiatiefrijk en in staat zelfstandig zaken te plannen en organiseren.


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.




Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.

 
Je hebt een afgeronde HBO opleiding
 
Je hebt meer dan 3 jaar relevante werkervaring binnen grotere ICT omgeving(en) als servicedesk medewerker bij voorkeur in een dienstverlenende organisatie
 
Je hebt meer dan drie jaar aantoonbare ervaring met de volgende producten: Microsoft Windows, Microsoft Office 2010


Inhoudelijke CV wensen
40 % Opleiding richting ICT/automatisering op HBO niveau
30 % ITIL foundation gecertificeerd
30 % Je hebt meer dan drie jaar ervaring met de volgende producten: Topdesk, Centric applicaties, Citrix Xenapp, Microsoft App-V, RES Powerfuse, RES automation Manager


Planning
Start publicatie 03-08-2016 00:00
05-08-2016 23:59
08-08-2016 23:59
12-08-2016 23:59
15-08-2016 00:00
26-08-2016 23:59

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden