Functie-eisen
-Aantoonbaar HBO werk en denkniveau;
-Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen grotere ICT omgeving(en) als servicedesk medewerker bij voorkeur in een dienstverlenende organisatie;
-Snel kunnen schakelen tussen verschillende klanten, de kunst van het doorvragen en een goed ontwikkeld inlevingsvermogen zijn een vereiste;
-Gevoel voor dienstverlening en klantgerichtheid zit in je DNA;
-Aantoonbare ervaring met de volgende producten is een vereiste: Microsoft Windows, Microsoft Office 2010;
-Ervaring met de volgende producten is een pre: Topdesk, Centric applicaties, Citrix Xenapp, VMware ESX, Microsoft App-V, RES Powerfuse, RES Wisdom, Exchange 2010;
-Communicatief vaardig;
-ITIL foundation gecertificeerd;
-Beschikt over een groot probleemoplossend vermogen;
-Initiatiefrijk en in staat zelfstandig zaken te plannen en organiseren.
Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.