Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: N.v.t.
 
Opdracht: DIV medewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum: 2016-10-11 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Management support
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:
Aanvang opdracht: 24-10-2016
Voltooiing opdracht: 24-4-2017
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €20 - €44 per uur
Vakgebied: Dienstverlening & Facilitair
Uren: 36 per week
Aantal FTE:
Type: Openbaar


Opdrachtomschrijving
In verband met ziekte werk je mee in de digitale postafhandeling en het beheren van het analoge en digitale archief. Je werkt samen met de collega's uit het cluster aan diverse registratie– en archiefwerkzaamheden.


Kandidaatomschrijving
Je hebt ervaring en bent gewend te werken met een DMS. Je hebt een opleiding gevolgd die gericht is op het terrein van de documentaire informatievoorziening, bijvoorbeeld SOD-I, LARM of vergelijkbaar. Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie binnen de overheid. Je hebt een flexibele taakopvatting, bent servicegericht ingesteld. Je kunt goed in teamverband werken. Je hebt affiniteit en ruime ervaring met digitalisering van procesinformatie (zaakgericht).

Competenties:
1. Proactieve houding
2. Aanpassingsvermogen
3. Klantvriendelijk en dienstverlenend
4. Zelfstandig kunnen werken

! Let op: ben je ZZP-er en wil je in aanmerking komen voor deze opdracht, dan ga je akkoord met een flexibel dienstverband; je wordt niet als ZZP-er ingezet voor deze opdracht. ZZP-ers moeten op voorhand door een bemiddelaar worden aangeboden en dienen tevens (tarief) afspraken op voorhand gemaakt te hebben. 


32 uur is bespreekbaar


Eisen

Werkervaring

Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan binnen de afgelopen 3 jaar, op het gebied van documentaire informatievoorziening (allround) binnen een gemeente.
Referentie vereist


Kennis
Op CV aantoonbaar kennis van minimaal één documentair managementsysteem.


Gevraagde documenten

aanleveren bij offerte
Motivatiebrief ( maximaal 1 A4)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:10 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving. De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te zijn.
Weging:20 %

Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Tevens wordt gekeken of er een klik met de kandidaat is.
Weging:25 %


Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding SOD-I en/ of LARM.
Weging:15 %


Digitaal en zaakgericht werken
Op CV aantoonbare werkervaring met zaakgericht en digitaal werken.

1 t/m 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar (10 %)

3 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar (20 %)

Weging:20 %


Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring op het gebied van documentaire informatievoorziening (allround) binnen een gemeente.

3 t/m 4 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar (5 %)

5 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar (10 %)

Weging:10 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden