Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving. De brief dient door de kandidaat zelf geschreven te zijn.
Weging:20 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Tevens wordt gekeken of er een klik met de kandidaat is.
Weging:25 %
Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding SOD-I en/ of LARM.
Weging:15 %
Digitaal en zaakgericht werken
Op CV aantoonbare werkervaring met zaakgericht en digitaal werken.
1 t/m 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar (10 %)
3 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar (20 %)
Weging:20 %
Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring op het gebied van documentaire informatievoorziening (allround) binnen een gemeente.
3 t/m 4 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar (5 %)
5 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 7 jaar (10 %)
Weging:10 %