Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker heffing, invordering en kwijtschelding, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-11-04 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Fiscaal
 
Provincie
Drenthe
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 14-11-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2016
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Prijsstelling: €0 - €55 per uur
Vakgebied: Financieel & Economisch
Uren: 32 per week
Aantal FTE: .89
Type: Openbaar



Opdrachtomschrijving
 
Wat ga je doen?
- Behandelen kwijtscheldingsverzoeken ondernemers/zzp’ers.
- Behandelen administratief beroepschriften tegen kwijtscheldingsuitspraken.
- Behandelen bezwaarschriften tegen diverse heffingen en het telefonisch contact hierover afhandelen.
- Opstellen van mutaties binnen het debiteurenbestand en periodiek verzorgen afsluiting van invorderingsadministratie.
- Automatische incasso: registreren termijnen, sorteringen, standaardbrieven, koppeling betaling en debiteurenaanslag.
- Diverse taken op het gebied van OZB en belastingen.


Kandidaatomschrijving
Als persoon verwachten we dat je analytisch, stressbestendig en communicatief vaardig bent


Eisen


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, als medewerker heffing, invordering en kwijtschelding binnen of voor een gemeente.
Referentie vereist


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief ( maximaal 1 A4)


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:10 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria: De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving

Weging:19 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria: De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Daarnaast is het van belang dat de kandidaat past in het team.
Weging:25 %


Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring als medewerker heffing, invordering en kwijtschelding binnen of voor een gemeente.

-2 t/m 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar (8 %)

-4 jaar of meer werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar (16 %)

Weging:16 %


Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Weging:10 %


Aanvullende opleidingen
Op CV aantoonbaar een afgeronde basisopleiding Belastingen (via Bestuursacademie of Segment)

Weging:8 %


Aanvullende opleidingen

Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding HALO
Weging:4 %


Automatiseringskennis
Op CV aantoonbare kennis en ervaring met het centric pakket HIS,
Weging:4 %


Automatiseringskennis
Op CV aantoonbare kennis en ervaring met het pakket K-to financiën en/ of Verseon.

-Kennis en ervaring van K-to financiën óf Verseon (2 %)

-Kennis en ervaring van K-to financiën én Verseon (4 %)

Weging:4 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht