Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
14-11-2016 |
Einddatum |
31-12-2016 |
Optie tot verlenging |
nee |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vakantie / verlof |
Functie-inhoud
•ondersteunen van de coördinator Facilitaire zaken en de medewerker Inkoop
•toezien op de beveiligingssystemen en op de veiligheid in het pand
•toezichthouden op onderhoudswerkzaamheden door derden
•uitvoeren van overige onderhoudswerkzaamheden en (kleine) reparaties
•beheersbaar houden van en toezien op de diverse afvalstromen, zorgdragen voor de beschikbaarheid van de inzamelmiddelen
•het verhelpen van eenvoudige storingen aan kantoormachines en apparatuur
•het (re)produceren en verwerken van (digitaal) aangeleverde stukken en tekeningen
•het in orde brengen van vergaderruimten
•assisteren en organiseren van o.a. bijeenkomsten, verhuizingen
•(klein)onderhoud dienstfietsen, scooters en de inventaris van de voertuigen
Functie-eisen
Je hebt een werk- en denkniveau op VMBO niveau met technisch inzicht.
Tevens heb je ruime relevante werkervaring in een soortgelijke functie. Je bent klantvriendelijk, enthousiast, stressbestendig, nauwkeurig en draagt uit eigen beweging ideeën en oplossingen aan. Je gaat gestructureerd te werk, je kan zelfstandig binnen een team werken.
|