Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Projectondersteuner (PMO), 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-11-16 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-1-2017
Voltooiing opdracht: 31-12-2017
Optie verlenging: 6 x 6 maanden
Prijsstelling: €40 - €55 per uur
Vakgebied: Administratief/secretarieel
Uren: 32 per week
Aantal FTE: 0,8
Type: Openbaar


Opdrachtomschrijving
 

 In een team van projectondersteuners vervul je de rol van PMO (Programma Management Officer), zowel op programmaniveau als binnen de IPM-teams in de diverse projecten.
 
 
Verantwoordelijkheden o.a.:

- Dagdagelijkse aansturing van de andere projectondersteuners en waar nodig delegeren;
- Eerste aanspreekpunt programmateam;
- Verantwoordelijke documentbeheer team Dijkversterking > contactpersoon DIV 
- Documentbeheer zelf;
- Projectondersteuning programmamanagement;
- Inplannen van complexe afspraken;
- Prioriteiten stellen, voortgang bewaken, controleren en zo nodig bijsturen van activiteiten en producten (incl. de samenhang tussen beheersaspecten);
- Verzamelen data en bijhouden van dataregisters;
- Verzamelen van informatie uit diverse systemen;
- Toelichting en begeleiding geven aan gebruikers over te gebruiken systemen en te hanteren procedures;
- Onderzoeken of documenten onderdeel uitmaken van een groter geheel en welke medewerker er mee belast is;
- Beheren van de (online) projectomgeving (METT);
- Toezicht houden en beheren van de netwerkschijf;
- Voorbereiding en notuleren van het MT (inclusief het bewaken van openstaande acties);
- Waar nodig schrijven van annotaties en voorstellen;
- Voorbereiding van bestuurlijke overleggen;
- Opvangen van signalen uit de omgeving en waar nodig escaleren (intern, extern en bestuurlijk).


Kandidaatomschrijving
Werk- en denkniveau:
- HBO werk- en denkniveau;
- Ruime werkervaring (>3 jaar) in de rol van Projectondersteuner (bij voorkeur in een programmaorganisatie);
-  Kennis van en ervaring met aansturing van het proces voor de totstandkoming en beheersing van documentbeheer;
- Gecertificeerd IPMA/Prince2;
- Ervaring in een bestuurlijk/politieke omgeving;
- Ervaring in het werken met documentmanagementsystemen;
- Ervaring in het dagdagelijks aansturen van medewerkers;
- Ervaring in het werken met Sharepoint en MS-Office;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
- Ervaring in het ontzorgen van collega’s (begeleidend, ondersteunend en informerend).
 
Voor het waterschap is het van meerwaarde als de projectondersteuner:
- werkervaring op grote/complexe, infrastructurele projecten heeft;
- werkervaring bij een overheid heeft;
- bekend is met het IPM-rolmodel.


Competenties:
- Bereidheid om met name uitvoerende werkzaamheden op te pakken
- kan hoofd- en bijzaken onderscheiden en kan snel schakelen
- Ondernemend proactief en signalerend
- Flexibel
- Communicatief vaardig
- Accuraat
- Stressbestendig
- Zelfstandig
- Kritische maar positieve werkhouding



Eisen

Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-opleiding.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar een behaalde certificering IPMA en/of Prince2.


Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Projectondersteuner binnen een projectorganisatie van een overheid (Rijk, Provincie, gemeente of waterschap).


Gevraagde documenten
aanleveren na gunning

-Kopie ID-bewijs (indien ZZP'er)

-Kopie polis beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering


Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 20 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving.
Weging:25 %


Werkervaring
Op CV aantoonbaar werkervaring in de rol van Projectondersteuner:

3 - 5 jaar Projectondersteuner (6 %)

> 5 jaar Projectondersteuner (10 %)

Weging:10 %


Werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring op grote/complexe infrastructurele projecten.
Weging:15 %


Aanpak en werkervaring
Beschrijf uw aanpak voor het uitmuntend organiseren van projectondersteuning op basis van het gevraagde en onderbouw dit met reeds opgedane werkervaring
Weging: 30 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht