Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Ervaren medewerker WMO-administratie, 18 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-11-24 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-12-2016
Voltooiing opdracht: 31-12-2017
Optie verlenging: 3 x 1 maanden
Prijsstelling: €0 - €42 per uur
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 18 per week
Aantal FTE: 0.5
Type: Openbaar 

 
De functie
Sinds de decentralisaties heeft de gemeente er veel nieuwe taken en nieuwe systemen erbij gekregen. Het bestaande team Wmo/Jeugdadministratie is druk bezig dit efficiënt en toekomstbestendig in te richten. Door de Wmo-administratie zorgvuldig uit te voeren, zorg jij ervoor dat de bestaande werkzaamheden vlot verlopen en dat je hierbij het team WMO/Jeugdadministratie ontlast. Daarnaast ben jij aanspreekpunt van de gidsen en klanten als zij met administratieve vragen komen.

De focus ligt op de Wet Maatschappelijke Ondersteuning, maar kennis van de Jeugdwet is een pré. Je functie is divers en veranderlijk, waarbij de nodige flexibiliteit van je wordt gevraagd.

Taken die onder de functie Adminstratie WMO vallen, zijn onder meer:
- controleren van facturen en zelfstandig onderhouden van relaties met leveranciers
- aanpassen bouwstenen Wmo (achtervang administratie algemeen)
- scannen en doorzenden van indicaties
- controle op inname voorzieningen
- actueel houden van digitale persoonsdossier d.m.v. invoeren rapportages, afleverbonnen en facturen
- verwerken aanvragen 65+ pas
- verzorgen van de verantwoording en controle van het PGB ( persoonsgebonden budget) en daaraan verbonden activiteiten (versturen van beschikkingen, dossieropbouw, opstellen rapportages en brieven)  deelname aan werkgroepen-      
- Het invoeren van meldingen omtrent jeugdzorg in het regiesysteem en vervolgens het toewijzen de melding aan de juiste collega’s (gidsen);
- Het opstellen van herinneringsbrieven;
- Het nakijken van documenten die naar klanten en aanbieders worden gestuurd (zoals routeplannen en beschikkingen) op lay-out en spelling;
- Het versturen van verschillende documenten (zoals ontvangstbevestigingen, herinneringsbrieven, beschikkingen, routeplannen en aflopende indicaties) naar de juiste klanten;
- Het doorvoeren en afhandelen van verschillende mutaties;
- Het juist en tijdig verwerken en verspreiden van gegevens en documenten.
 
 
Kandidaatomschrijving
Functie-eisen
- Je hebt een secretariële of administratieve opleiding op niveau van MBO-plus (of soortgelijk);
- Ervaring met administratief (financieel) werk,
- Ervaring met het hebben van klantcontacten,
- Kennis van de WMO / zorggerelateerde voorzieningen
- Gedegen kennis van Word en Excel
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
-  Je hebt ervaring met het werken met verschillende administratieve systemen. Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring;
- Je bent bekend met gemeentelijke systemen ter ondersteuning van de uitvoering (bekendheid met systemen voor de Jeugdwet; Wmo en/of Pwet is een pre);
 
 
Vaardigheden
- Nauwkeurig, zorgvuldig, proactief, geduldig, stressbestendig, oplossingsgericht, goed relativeringsvermogen, binnen een team, maar ook zelfstandig kunnen werken.

!!Let op: ben je zzp'er en wil je in aanmerking komen voor deze opdracht, dan ga je akkoord met een flexibel dienstverband; je wordt niet als zzp'er ingezet voor deze opdracht. zzp'ers moeten op voorhand door een bemiddelaar worden aangeboden en dienen tevens (tarief) afspraken op voorhand gemaakt te hebben.

Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op Talentenregiohuurtin.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.talentenregiohuurtin.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.



Gespreksplanning
De top 3 van de best scorende kandidaten wordt door de gemeente uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek op 28 november 2016. Wij verzoeken de kandidaten uitdrukkelijk rekening te houden met deze dag.
Contact over de opdracht en/of de procedure loopt uitsluitend via de Inhuurdesk Talentenregio. Wij verzoeken u dan ook hierover geen contact met de gemeente op te nemen.



Eisen
Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 4 jaar, op het gebied van WMO administratie.
Referentie vereist


Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding secretarieel of administratief. Het niveau moet duidelijk blijken uit het cv.


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
-Motivatiebrief (maximaal 1 A-4 pagina)


aanleveren na gunning

-VOG


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:20 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving. Expliciet wordt getoetst op schriftelijke communicatieve vaardigheden (Nederlandse taal).

Weging:25 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de kennis/ervaring en gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Daarnaast zal er worden gekeken of er een klik aanwezig is. Verder: - persoonlijkheid - of iemand in het team past - enthousiasme - mondelinge communicatieve vaardigheden (Nederlandse taal)
Weging:25 %


Systemen
Op cv aantoonbaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 4 jaar met Infosupport C2GO en/of Conclusion CVS.
Weging:8 %


Werkervaring
Op cv aantoonbaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, met met het opmaken, controleren en verzenden van documenten. Let op!! Bovenstaande moet duidelijk in deze bewoordingen op het cv vermeld staan. Zo niet, dan worden de punten voor dit criterium niet toegekend.
Weging:5 %


Werkervaring lijstwerk
Op cv aantoonbaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, met het uitvoeren van controles aan de hand van lijstwerk. Let op!! Bovenstaande moet duidelijk in deze bewoordingen op het CV vermeld staan. Zo niet, dan worden de punten voor dit criterium niet toegekend.
Weging:6 %


Controles PGB/eigen bijdrage
Op cv aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar, met het uitvoeren van controles op PGB en eigen bijdrage in samenwerking met SVB en CAK. Let op!! Bovenstaande moet duidelijk in deze bewoordingen op het CV vermeld staan. Zo niet, dan worden de punten voor dit criterium niet toegekend.
Weging:4 %


Opleiding
Op cv aantoonbaar een afgeronde opleiding en/of vakgerichte cursus WMO afgerond in de afgelopen 2 jaar.
Weging:7 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht