Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ101115
 
Opdracht
Klantmanager, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-11-23 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 21-11-2016
Einddatum 31-12-2016
Optie tot verlenging ja
36
Aantal posities 2
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraagreden opmerkingen Betreft 2 vacature: 1 vacature van 36,00 uren per week en 1 vacature van 24,00 uren per week

 

Taken:
De klantmanager is verantwoordelijk voor het beheer en het traject van zijn klanten.
 
 
Functie-inhoud
  1.Bestandsbeheer
 ?Draagt te verwerken mutaties op het gebied van de rechtmatigheid over aan bestandsbeheer ten einde de continuïteit van de betalingen te kunnen waarborgen;
?fungeert als schakel tussen de preventieve en repressieve kant van de fraudebestrijding;
?past, indien nodig, actief de afstemmingsverordening toe; 
2.        Trajectbegeleiding
 
 
•stelt een diagnose op (eventueel gebruik makend van inkoop van een diagnose)
•motiveert, activeert en stimuleert de klant om werkfit te worden
•verzorgt de bestelling van de noodzakelijke re-integratie-instrumenten
•bewaakt en controleert de voortgang van het traject
•draagt klanten die werkfit zijn over t.b.v. arbeidsbemiddeling 
Functie eisen:
•Hbo werk- en denkniveau
•2 jaar relevante ervaring met de uitvoering van de Participatiewet
•Kennis en ervaring van “kwetsbare” jongeren heeft de voorkeur
•Kennis van GWS4all en Mre
•Kennis van Suite4Werk 
Competenties :
•Communicatief vaardig
•Integer
•Stressbestendig
•Zelfstandig 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht