Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
21-11-2016 |
Einddatum |
31-12-2016 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
2 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Aanvraagreden opmerkingen |
Betreft 2 vacature: 1 vacature van 36,00 uren per week en 1 vacature van 24,00 uren per week |
Taken:
De klantmanager is verantwoordelijk voor het beheer en het traject van zijn klanten.
Functie-inhoud
1.Bestandsbeheer
?Draagt te verwerken mutaties op het gebied van de rechtmatigheid over aan bestandsbeheer ten einde de continuïteit van de betalingen te kunnen waarborgen;
?fungeert als schakel tussen de preventieve en repressieve kant van de fraudebestrijding;
?past, indien nodig, actief de afstemmingsverordening toe;
2. Trajectbegeleiding
•stelt een diagnose op (eventueel gebruik makend van inkoop van een diagnose)
•motiveert, activeert en stimuleert de klant om werkfit te worden
•verzorgt de bestelling van de noodzakelijke re-integratie-instrumenten
•bewaakt en controleert de voortgang van het traject
•draagt klanten die werkfit zijn over t.b.v. arbeidsbemiddeling
Functie eisen:
•Hbo werk- en denkniveau
•2 jaar relevante ervaring met de uitvoering van de Participatiewet
•Kennis en ervaring van “kwetsbare” jongeren heeft de voorkeur
•Kennis van GWS4all en Mre
•Kennis van Suite4Werk
Competenties :
•Communicatief vaardig
•Integer
•Stressbestendig
•Zelfstandig
|