Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
938
 
Opdracht
Medewerker Bureaudienst, 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-12-02 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

938

Aanvang

z.s.m.

Duur

3 tot 6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

32 tot 36 uur

Verloopt op

02-12-2016 09:00

 

 

Opdracht
Je analyseert, signaleert en beoordeelt binnenkomende meldingen (per telefoon of mail)  van burgers of professionals. Je schat het crisis-/spoedkarakter van de meldingen in. Je bent de toegangspoort voor burgers naar het SKT en aanspreekpunt voor partners/verwijzers. Verder geef je samen met de gedragswetenschapper ventielbesluiten af (besluiten die snel genomen kunnen worden en waarbij de hulp direct ingezet kan worden).  De hulpvraag wordt zodanig door jou afgehandeld dat de zorgregisseur weet dat de hulpvraag opgepakt moet gaan worden en dat het gezin weet dat de melding in goede orde is ontvangen en dat opvolging volgt. Daarnaast houd je  de werkvoorraadlijst up-to-date en  verstrek je management informatie hierover. 

Tevens verricht je uitvoerende werkzaamheden die behoren tot het takenpakket van de medewerker bureaudienst, w.o. contactpersoon voor scholen, invoeren cliëntdossiers, etc. 

De kennis van de medewerker bureaudienst  strekt zich uit van de basisvoorzieningen en hulpmiddelen tot kennis over onder andere: (O)GGZ-problematiek; opgroei- en opvoedvraagstukken; verslavingsproblematiek; verstandelijke en/of lichamelijke beperkingen; vraagstukken met betrekking tot schuldhulpverlening.  


Kwaliteiten

-enkele jaren relevante werkervaring in het sociale en/ of zorg domein

-inzicht in en ervaring met persoonlijke ontwikkelings- en veranderingsprocessen;

-goede  gespreksvaardigheden (o.a. motiverende gespreksvoering);

-goede kennis van de sociale kaart

Als medewerker bureaudienst  ben je toegankelijk, je acteert laagdrempelig, weet verbindingen te leggen en interdisciplinair samen te werken. Je zet in op actief contact met betrokken partijen en bent zichtbaar voor alle betrokken partijen. Je bent in staat “breed” te kijken.

Het SKT is een nieuwe organisaties. Wij vragen van onze medewerkers een flinke dosis aan flexibiliteit, doorzettingsvermogen, zelfstandigheid en kunnen werken in teamverband. Je werkt nauwkeurigheid en georganiseerd en bent resultaat gericht.

We verwachten van je dat je 32-36 uur per week beschikbaar bent en minimaal op woensdag en op vrijdag werkt i.v.m. een goede verdeling van bezetting over de hele week.     


Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 60,-

Gunningscriteria
2. Minimaal afgeronde HBO-opleiding zoals pedagogiek, SPH, maatschappelijke dienstverlening.
3. Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 5 jaar
4. Minimaal aantoonbare kennis van en ervaring met de toepassing van de wet- en regelgeving;
5. Aantoonbare kennis van de doelgroep Jeugd en/of multi-problematiek bij volwassenen, blijkend uit aantoonbare werkervaring
6. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-inzicht in en ervaring met persoonlijke ontwikkelings- en veranderingsprocessen;

-goede  gespreksvaardigheden (o.a. motiverende gespreksvoering);

-goede kennis van de sociale kaart

-flinke dosis aan flexibiliteit

-doorzettingsvermogen

-zelfstandigheid

-kunnen werken in teamverband.

-je werkt nauwkeurig en georganiseerd en bent resultaat gericht

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht