Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
2-1-2017 |
Einddatum |
31-3-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Vacatureruimte / vervanging |
Aanvraagreden opmerkingen |
In principe start op 2-1-2017, met enkele inwerkdagen eind december. Optie tot verlenging aanwezig tot in ieder geval 31-12-2017. |
Functieomschrijving
De financieel administratief medewerker houdt zich in beginsel bezig met het controleren en verwerken van facturen, ingediend door zorgaanbieders, en het verwerken van beschikkingsinformatie, afkomstig van gemeenten. Daarnaast vindt er waar nodig afstemming plaats tussen zorgaanbieders en/of gemeenten voor een soepel verloop van en afhandeling van facturen en verwerking van beschikkingsinformatie. De werkvoorraad af te handelen facturen en te verwerken beschikkingsinformatie is momenteel groot en loopt nog verder op. Het is daarom van belang dat de medewerker een hoog werktempo heeft, snel kan schakelen, past binnen een dynamische werkomgeving en mee kan gaan in de beoogde automatiseringsslag. Daarnaast moet de medewerker passen in het bestaande team en 32 uur beschikbaar zijn.
Kerntaken
•Het verwerken van beschikkingsinformatie
•Het registreren en archiveren van facturen
•Het controleren van facturen en het klaarzetten van betalingen
•Het afstemmen van diverse vraagstukken met zowel zorgaanbieders als gemeenten
•Meedenken over oplossingen van voorkomende knelpunten in het werkproces
•Het zorgdragen voor overige administratieve handelingen
Competenties
•Nauwkeurig
•Communicatieve vaardigheden
•Proactief
•Flexibel
•Mee kunnen gaan in automatiseringsslag
|