Beschrijving
Aanvraagnummer
|
952
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
3 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
36 uur
|
Verloopt op
|
08-12-2016 09:00
|
Opdracht
De gemeente is op zoek naar een allround klantmanager, die zelfstandig de relaties beheert met klanten met zwaardere en/of meervoudige problematiek. De focus ligt bij deze inhuuropdracht voor 50% op de rechtmatigheid en voor 50% op de doelmatigheid.
Inzake effectief en rechtmatig verstrekking van uitkeringen (50%):
-Behandelen van aanvragen, heronderzoeken, mutaties en beëindigingen
-Verrichten van onderzoeken en verwerken van de resultaten in GWS
-Namens het College van B&W beslissen en redigeren van beschikkingen
-Participeren in projecten waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling
Inzake realiseren uitstroom en sociale activering (zelf en/of door inschakeling van derden) (50%)
-Voeren van (intake) gesprekken
-Stellen van diagnose en uitdiepen van de klantsituatie (assesment)
-Motiveren en selecteren
-Uitvoeren van re-integratie- en activeringstrajecten: bemiddelen en plaatsen
-Regisseren en monitoren van de trajectuitvoering door derden
-Ontwikkelen en onderhouden van netwerken
-Initiëren en (mede) ontwikkelen van nieuwe producten en werkmethodieken
Algemeen voor de opdracht geldt:
-Het behalen van beoogde resultaten
-Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties
-Beslissingsbevoegd binnen gestelde kaders
-Geven van voorlichting
-Het signaleren van kansen en risico’s
-Tijdig en nauwkeuring administreren
-Uitvoering overige werkzaamheden in opdracht van leidinggevende
|