Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker uitkeringsadministratie, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-12-15 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 1-1-2017
Voltooiing opdracht: 30-6-2017
Optie verlenging: 3 x 2 maanden
Prijsstelling: €0 - €60 per uur
Vakgebied: Sociale zaken & Werkgelegenheid
Uren: 36 per week
Aantal FTE: 1
Type: Openbaar



Opdrachtomschrijving
 
Voor de gezamenlijke uitkeringsadministratie van de gemeenten zoeken wij per 1 januari 2017 een financieel-administratief medewerker. In deze functie verzorg je de administratie voor de Participatiewet, Bijzondere bijstand en WMO voor de drie gemeenten. Je werkt vanuit het gemeentehuis.


De werkzaamheden
Als medewerker uitkeringsadministratie: 
- verwerk je inkomstenopgaven, wijzigingen en IB-signalen;
- zorg je voor het berekenen, invoeren en betaalbaar stellen van uitkeringen;
- registreer je aangeleverde gegevens en controleer je deze op volledigheid;
- informeer en adviseer je klanten en onze klantmanagers over financiële zaken;
- voer je gegevens in in Civision Samenlevingszaken;
- voer je de debiteurenadministratie uit (beheer openstaande vorderingen, bewaken debiteuren);
- voer je de WMO-administratie uit;
- verwerk je de beslaglegging door derden in de administratie.


Kandidaatomschrijving

De functie-eisen
Als medewerker uitkeringsadministratie beschik je over:
- minimaal MBO werk- en denkniveau;
- minimaal 2 jaar werkervaring als medewerker uitkeringsadministratie;
- kennis van relevante wet- en regelgeving;
- kennis van financieel-administratieve procedures en richtlijnen voor de PW, IOAW en WMO 2015;
- cijfermatig inzicht;
- vaardigheid in het registreren, muteren en controleren van financiële gegevens;
- kennis van en ervaring met Civision Samenlevingszaken.
 


Competenties:
- goede communicatieve vaardigheden;
- nauwkeurig;
- stressbestendig;
- dienstverlenende en ondersteunende werkhouding;
- zelfstandig en in teamverband kunnen werken.


Bovenstaande competenties zullen door de gemeente worden getoetst in de motivatiebrief en/of het sollicitatiegesprek.

! Let op: ben je zzp'er en wil je in aanmerking komen voor deze opdracht, dan ga je akkoord met een flexibel dienstverband bij een intermediair; je wordt niet als zzp'er ingezet voor deze opdracht. Zzp'ers moeten door een bemiddelaar worden aangeboden en dienen op voorhand tevens (tarief- en contract) afspraken gemaakt te hebben met deze intermediair.
 

Eisen

Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-opleiding.


Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, als medewerker uitkeringsadministratie binnen een gemeente.

Referentie vereist


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte

-Motivatiebrief (maximaal 1 A-4 pagina)


aanleveren na gunning

-VOG

 

Gunningscriteria

Weging prijsdeel:10 %


Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor de opdracht. De brief wordt getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging:15 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de kennis/ervaring en gevraagde competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Daarnaast zal ook een klik met de medewerkers in de organisatie een rol van betekenis spelen.
Weging:25 %


Systeemkennis
Op cv aantoonbaar werkervaring met Civision Samenlevingszaken opgedaan in de afgelopen 3 jaar.
Weging:10 %


Kennis Participatiewet, IOAW, WMO 2015
Op cv aantoonbare kennis en/of werkervaring op het gebied van financieel-administratieve procedures en richtlijnen voor de Participatiewet en/of IOAW en/of WMO 2015. (let op, dit moet duidelijk op het cv naar voren komen).

Kennis van 1 van de 3 wetten (8 %)

Kennis van 2 van de 3 wetten (15 %)

Kennis van 3 van de 3 wetten (26 %)

Weging:26 %


Meerjarige werkervaring
Op cv aantoonbare werkervaring opgedaan in de functie van medewerker uitkeringsadministratie bij een gemeente.

2 jaar in de afgelopen 3 jaar (5 %)

3 jaar in de afgelopen 5 jaar (9 %)

5 jaar in de afgelopen 7 jaar (14 %)

Weging:14 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht