Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
SRQ101295
 
Opdracht
Financieel beleidsmedewerker, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2016-12-13 16:43
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Opdrachtinformatie

Startdatum 2-1-2017
Einddatum 31-3-2017
Optie tot verlenging ja
24
Aantal posities 1
Aanvraag reden Anders

 

De uitdagingen
Voor de periode van januari t/m maart zoeken wij een financiële (beleids-)medewerker die kan dienen als een verbinder tussen financieel beleid en administratie. Iemand die beide werelden begrijpt en verbeteringen in zowel de processen als systemen kan doorvoeren. Doel is om de jaarrekening zo goed mogelijk te laten verlopen en voortijdig knelpunten op te lossen.


Het gewenste profiel
Je bent proactief, besluitvaardig en doortastend. Natuurlijk beschik je over uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden. Je bent in staat gevraagd en ongevraagd advies te geven en dit goed te verwoorden. Je denkt in mogelijkheden en beschikt over een goed ontwikkeld omgevingsbewustzijn. Samenwerken is voor jou een tweede natuur, waarbij je de resultaten niet uit het oog verliest. Daarnaast verwachten we van jou flexibiliteit, kwaliteit en accuratesse. Niet in de laatste plaats ben je inhoudelijk sterk en
beschik je over goede adviesvaardigheden.


Kennis en ervaring
Voor deze functie is het noodzakelijk dat je tenminste een financiële opleiding op HBO-niveau hebt afgerond. Je hebt enige jaren werkervaring bij een overheidsorganisatie en kennis van gemeentefinanciën. Inhoudelijk vragen we iemand met kennis van BBV inclusief de nieuwe ontwikkelingen (cie Depla) en het kunnen toepassen hiervan. Beoordelen van juistheid van complexe memoriaalposten. Ervaring in complexere administraties zoals boeken van grondexploitaties en voorziening riolering.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht