Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
2-1-2017 |
Einddatum |
31-12-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
16 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Er zijn verschillende verzoeken voor planologische wijzigingen, waarvoor we voor de periode december 2016 t/m 31 december 2017 op zoek zijn naar een medewerker voor 16 uur per week. Wij gaan er vanuit dat je in ieder geval op maandag en donderdag aanwezig bent.
Het gaat om het adviseren over en begeleiden van de procedure van verschillende bestemmingsplannen en wijzigingsplannen. Dit zijn met name postzegelplannen om specifieke ontwikkelingen mogelijk te maken, zoals een transformatie van een kantoor naar woningen of de aanpassing van planologie als gevolg van schaalvergroting in de landbouw. Jouw inzet op die plannen wordt mede bepaald door de inzet van de eigen medewerkers.
Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie
Relevante werkervaring bij een gemeente binnen de afgelopen 2 jaar
Werkervaring bij (betreffende) gemeente binnen de afgelopen 5 jaar
HBO/WO werk- en denkniveau (Dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of toelichting in het cv)
|