Beschrijving
Aanvraagnummer
|
983
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
24
|
Verloopt op
|
30-12-2016 09:00
|
Opdracht/aard van de werkzaamheden
U zult uw werkzaamheden verrichten ten behoeve van het team Functioneel beheer. De gemeente is op zoek naar een functioneel beheerder die IT begrijpt én de verbinding met de gebruiker kan maken. Een teamplayer met oog voor resultaat.
De gemeente maakt gebruik van het datadistributiesysteem Key2Datadistributie (Key2DDS) van Centric die de uitwisseling verzorgt van basisgegevens en de aangesloten (proces)applicaties.
De taken:
Je bent verantwoordelijk voor het functioneel beheer van de applicatie Key2DDS, zoals gebruikersondersteuning aangesloten applicaties, beheer en onderhoud.
Je begeleidt wijzigingen in het systeem en het testen hiervan en documenteert deze.
Je bent intermediair tussen gebruikers, vakafdeling(en), leverancier(s ) en automatisering.
Je voert samen met de beheerder de regie over de keten in Key2DDS.
Je verzorgt het afhandelen en behandelen van gegevensuitval in Key2DDS en indien noodzakelijk wordt hiervan terugmelding gedaan richting bronhouder .
Je neemt deel aan het voorbereiden en inrichten van nieuwe aansluitingen op Key2DDS.
Je draagt bij aan kennisoverdracht en denkt mee hoe zaken beter kunnen.
De houding:
Je denkt vanuit de keten en zoekt oplossingen die soms buiten jouw applicatie reiken. Je neemt geen genoegen met pleisters plakken en kunt goed een leverancier aansturen.
Je voelt je verantwoordelijk en je weet van aanpakken. Je neemt graag het voortouw.
Je bent communicatief vaardig, goed in staat met vakcollega’s van aansluitende teams samen te werken
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel, je voelt je eigenaar en bent een echte teamplayer.
Je bent integer en betrouwbaar.
Gunningscriteria (weging)
Kennis van / ervaring met Key2DDS (55%)
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie in de afgelopen 5 jaar, waarin is opgetreden als intermediair tussen leveranciers, gebruikers en automatisering (15%)
Kennis van / ervaring met GBA (10%)
Uurtarief vanaf € 60,00 en gemaximeerd op € 80,00 inclusief reiskosten/exclusief BTW (5%)
Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (5%)
Selectiegesprek (10%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende percentage geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaat die in deze vergelijking als beste wordt beoordeeld, wordt uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Kennis van de organisatie: Gebruikt de verschillende werkterreinen, producten en diensten in de uitvoering van het werk, houdt daarbij rekening met de belangen van de organisatie.
Analyseren: Dringt snel tot de kern door en onderscheidt hoofdzaken en bijzaken
Samenwerken: Richt zich met anderen op een gemeenschappelijk doel, ook wanneer het een onderwerp betreft dat niet direct van persoonlijk belang is, helpt anderen en deelt de resultaten van het werk
Realiteitszin: Schat de praktische haalbaarheid van plannen, doelstellingen en acties in, qua acceptatie en toepasbaarheid.
|