Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Ervaren klantmanager burgerzaken, 24 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-01-02 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Flevoland
 
Beschrijving
Aanvang opdracht: 16-1-2017 
Voltooiing opdracht: 31-3-2017
Optie verlenging: 5 x 2 maanden
Prijsstelling: €0 - €58 per uur
Vakgebied: Burger- & Publiekszaken
Uren: 24 per week
Aantal FTE: 
Type: Openbaar

Opdrachtomschrijving

 
Dit is het cluster
Het cluster KCC is het fysieke, telefonische, schriftelijke en digitale portaal van de gemeente waar burgers, bedrijven en instellingen terecht kunnen voor alle gemeentelijke producten en diensten. Uiterlijk in 2017 is op basis van de behoefte en de logica van de klant, sprake van een sterk gedigitaliseerde, kwalitatief hoogwaardige en klantgerichte publieke dienstverlening waarbij 80% van de eerste contacten direct en doelmatig worden afgehandeld.
Het cluster KCC bestaat uit vier teams: Eerste lijn (receptie, telefonie, snelbalie), team Burgerzaken, team Woonloket en het team Via Sociaal (WMO/WWB). Het team Burgerzaken bestaat uit 3 frontoffice medewerkers en 3 klantmanagers burgerzaken. De frontoffice medewerkers voeren alle diensten burgerzaken uit waar het Nederlands recht op van toepassing is. De klantmanagers burgerzaken houden zich bezig met alle vraagstukken gericht op het internationele privaatrecht.

Dit ga je doen
Je primaire taak is het inschrijven in de Brp van asielzoekers. Je bent vertrouwd met het afleggen van verklaringen onder ede, onderhoudt contacten met de IND en je kunt zelfstandig deze inschrijvingen verwerken in Key2Burgerzaken. 
Je verzorgt de afstemming en de planning met het AZC.
Daarnaast verleen je ondersteuning aan de klantmanagers burgerzaken.

** Bij een eventuele verlenging kunnen de uren minder worden. Dit zal uiteraard voorafgaand aan de verlenging worden aangegeven.


 

Kandidaatomschrijving

Als klantmanager burgerzaken ben je belast met alle dienstverleningsvragen van burgers die de nodige complexiteit kennen. De gemeente Noordoostpolder kent veel verschillende nationaliteiten en kent veel eerste inschrijvingen door de aanwezigheid van een groot AZC.
Je hebt rechtstreekse contact met onze inwoners. Je fungeert als vraagbaak voor de medewerkers burgerzaken, draait mee in de roosters van de klantmanagers burgerzaken en rond van kop tot staart de dossiers af.

Voor deze specialistische functie zijn wij op zoek naar een ervaren vakspecialist die alle werkzaamheden van de burgelijke stand kan uitvoeren, brondocumenten kan beoordelen, verklaringen onder ede kan afnemen, complexe mutaties kan doorvoeren en vooral internationaal privaatrecht kan toepassen.
Je hebt een afgeronde in het taakveld burgerzaken.
Je hebt minimaal 10 jaar ervaring op een afdeling burgerzaken als klantmanager burgerzaken.
Je bent bekend met en je hebt ervaring in het werken met de applicatie Key2burgerzaken.
Je hebt kennis van internationaal privaatrecht.
De competenties flexibiliteit, klantgericht, verantwoordelijkheid en lef staan hoog in het vaandel binnen het KCC.
Je bent communicatief vaardig en van nature nauwkeurig en gestructureerd.
Je bent stressbestendig, accuraat, streven naar kwaliteitsverbetering, klantvirendelijk, probleem oplossend, realistisch.

De competenties zoals verwoord in de opdracht- en kandidaatomschrijving worden tijdens het gesprek getoetst door de gemeente.

! Let op: ben je zzp'er en wil je in aanmerking komen voor deze opdracht, dan ga je akkoord met een flexibel dienstverband bij een intermediair; je wordt niet als zzp'er ingezet voor deze opdracht. Zzp'ers moeten door een bemiddelaar worden aangeboden en dienen op voorhand tevens (tarief- en contract) afspraken gemaakt te hebben met deze intermediair.

Eisen

 

Werkervaring

Op cv aantoonbaar minimaal 10 jaar werkervaring als klantmanager burgerzaken, opgedaan in de afgelopen 15 jaar.

Opleiding

Op cv aantoonbaar afgeronde opleiding Bestuurszaken met differentiatie burgerzaken. Let op dit moet duidelijk op het cv naar voren komen.

Gevraagde documenten

aanleveren bij offerte

  • Motivatiebrief

aanleveren na gunning

  • VOG

Gunningscriteria

 
Weging prijsdeel: 20 %

Motivatiebrief

Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht. De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %

Sollicitatiegesprek

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat omschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is.
Weging: 25 %


Systeemkennis

Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met Key2Burgerzaken, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Weging: 10 %


Werkervaring

Op cv aantoonbaar werkervaring met de 1e inschrijving asielzoekers. Let op: dit moet duidelijk uit het cv naar voren komen, anders worden de punten niet toegekend.

werkervaring meer dan 5 jaar (20 %)

werkervaring 3 t/m 4 jaar (15 %)

werkervaring 1 t/m 2 jaar (6 %)
Weging: 20 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht