Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
996
 
Opdracht
Administratief Medewerker Wmo, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-01-11 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Welzijn en zorg
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

996

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Noord-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

11-01-2017 09:00

 

Opdracht
Administratieve verwerkingen rondom het WMO-proces:
 
Gegevensbewerking en -verwerking van mutaties en besluiten in GWS4-all, Suite
Het afhandelen en verwerken van administratieve processen binnen het Wmo-team;
Fouten herstellen in het systeem
Controlelijsten verwerken
Nauw contact met de Wmo-consulenten
Het verwerken van rapportages en beschikkingen;
Het aanmelden van indicaties en informatie aan het CAK voor de vaststelling eigen bijdrage van inwoners;
Team
Je komt terecht in een team met Wmo-consulenten en de administratie Wmo. Je verricht de werkzaamheden samen met drie collega’s. Gezamenlijk verdelen jullie de werkzaamheden en bewaken de termijnen. Deze werkzaamheden worden in de Suite (GWS) uitgevoerd. 
 
Profiel
 
Je neemt initiatief. Je wacht niet af, maar je durft werkzaamheden op te pakken;
Je verricht alle voorkomende werkzaamheden  op het administratieve vlak en je bent hierin flexibel;
Je bent het aanspreekpunt voor de consulenten;
Je werkt met mensen en voor mensen, daarom is samenwerken erg belangrijk;
Je vindt het leuk om met diverse programma’s te werken en je kunt hierin snel tussen schakelen;
Je plant waar het kan en kan snel schakelen als de situatie hierom vraagt;
Kennis van het sociale domein;
Klant- en servicegerichte instelling;
Uitstekende communicatieve vaardigheden;
Stressbestendig.
Vereisten / knock-outcriteria 
1. Afgeronde administratieve opleiding op minimaal MBO-niveau
2. Aantoonbare ervaring met administratieve Wmo-werkzaamheden
 
Gunningscriteria (weging) 
3. Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar met GWS4all/Suite (15 punten)
4. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (15 punten)
5. Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met administratieve Wmo-werkzaamheden (40 punten)
6. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (30 punten)
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
 
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
 
Je weet een goede balans te vinden tussen maatschappelijk gericht en zakelijk zijn.
Je bent klantgericht en zorgt daarnaast voor resultaat.
Door jouw nieuwsgierige blik en luisterend oor, blijft jouw volle aandacht bij de inwoner en zijn of haar vraag.
Je werkt zelfstandig en proactief.
Je bent flexibel en kunt met stress om gaan.
Je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend, zowel naar inwoners toe als naar collega’s.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht