Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
30-1-2017 |
Einddatum |
28-4-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
3 |
Aanvraag reden |
Piekwerkzaamheden |
Functie omschrijving: Klantmanager Schuldhulpverlening [3Fte]
Als klantmanager schuldhulpverlening heb je een breed takenpakket. Jouw hoofdwerkzaamheden zijn het behandelen van aanvragen schuldhulpverlening voor burgers van Breda en samenwerkende gemeenten. We zijn op zoek naar klantmanagers die hun energie halen uit het schulden regelen, het zogenaamde fase 2 van het schuldhulpverleningstraject. Eveneens krijgen deze klantmanagers als taak de voortang van lopende schuldregelingen te bewaken. Zij zorgen er voor dat een schuldregeling voor zowel de klant als de schuldeiser tot een goed einde komt.
Eveneens zijn we op zoek naar een klantmanager voor zowel fase 1 als fase 2 van het. Deze klantmanager is ook belast met de (aanmeld- en) intakeprocedure.
Functie eisen :
Je bent direct inzetbaar als klantmanager schuldhulpverlening. Je beschikt dus over een HBO-opleiding in Sociaal- Juridische of sociale richting en je hebt affiniteit, kennis en recente ervaring in de schuldhulpverlening. Daarnaast kennen Allegro en Office voor jou geen geheimen en ben je op de hoogte van gedragscodes en modules van de NVVK. Je hebt minimaal twee jaar ervaring met schuldenregelen/ fase 2 werkzaamheden.
Je beschikt over de volgende competenties: klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, samenwerken, besluitvaardigheid, probleemanalyse, overtuigingskracht, mondelinge communicatie en initiatief. Daarnaast moet je voor indiensttreding een Verklaring omtrent gedrag kunnen overleggen.
|