Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Manager ICT, Huisvesting, Facilitaire zaken, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-02-13 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Van 1-3-2017 t/m 1-9-2017
Optie verlenging: 2 x 6 maanden
Uren: 36 per week
 
 
Start publicatie 30-01-2017 16:45
Vragen stellen tot 06-02-2017 09:00
Beantwoording vragen 06-02-2017 10:00
Offerte indienen tot 13-02-2017 09:00
Start beoordeling 13-02-2017 09:00
Verwachte gunning 01-03-2017 11:30 

 

Opdrachtomschrijving
De afdelingen ICT en Huisvesting & Facilitaire zaken ( 28 fte)  ondersteunen het primaire proces bij het realiseren van hun doelstellingen, door het leveren van adequate huisvesting en goede facilitaire- en ICT-diensten. De interimmanager regelt -simpel gezegd- het huishouden om deze rol waar te maken. Huurt en beheert het vastgoed én levert de facilitaire en ICT diensten. Daarnaast stuurt hij/zij de coördinatoren ICT, huisvesting, documentaire informatie voorziening (DIV) en facilitaire zaken aan, die ieder weer op hun beurt gefocust zijn op hun eigen (aan)deel van de dienstverlening. Tevens is hij/zij lid van het zelfsturend MT FB. Wij zoeken iemand met goed strategisch vermogen die de processen van facilitaire zaken, huisvesting, DIV en ICT optimaal kan inrichten.
Verder is hij/zij verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden en resultaatgebieden:
 
• Ontwikkelt voor Huisvesting & Facilitaire zaken; een facilitaire- en huisvestingsstrategie, aanbestedingskalender, dienstverleningsplan, kwaliteitsverbetering en kostenreductie wat leid tot een overkoepelend strategisch beleid t.a.v. facilitaire dienstverlening.
• Komt vanuit kennis en ervaring met voorstellen om de facilitaire organisatie te verbeteren en heeft als peoplemanager oog voor de ontwikkeling van medewerkers. 
• Zet een belangrijke volgende stap in de ontwikkeling en implementatie van informatiebeleid/-management;
• Initieert en coördineert ontwikkelingen op de beleidsterreinen van de verschillende afdelingen en stemt deze verder op elkaar af;
• Stuurt de afdelingen Huisvesting & Facilitaire zaken en ICT aan, managet de  kwaliteit en dienstverlening, borgt –specifiek-  de inbedding van Huisvesting in de reguliere dienstverlening, managet huur- en dienstverleningsovereenkomsten (zowel als inkopende als leverende partij), begroten en budgetbewaking;
• Stelt meer-jaren planningen op voor onderhoud en investeringen. Inclusief; jaarlijks onderhoud, verbouwingen, renovatie van gebouwen, nieuwbouw, herinrichting van terreinen en infrastructuur;


Werkzaamheden
• Je geeft integraal-leiding en stuurt de eigen afdelingen aan, op waarneembare bijdragen aan collectief leiderschap;
• Je geeft leiding aan meerdere samenhangende grotere/complexere multidisciplinaire beleidsprojecten;
• Je bent in staat om in korte tijd een analyse op te stellen en nieuwe ontwikkelingen te implementeren en daarbij krachtig te sturen op de daarmee verband houdende processen en de medewerkers daarin mee te krijgen;
• Je ondersteunt de directie bij de strategische keuzes, die voor de toekomst te maken zijn;
• Je draagt zorg voor de prioritering en de vertaling van managementbesluiten naar de activiteiten binnen je aandachtsgebied;
• Je vertaalt strategisch beleid naar concrete plannen voor de eigen afdelingen;
• Je stelt een meer-jaren plan op, stemt deze af en draagt zorg voor realisatie van doelstellingen en draagt zorg voor eigenaarschap;
• Je rapporteert aan de directie van de VRK en bent lid van het managementteam FB;
• Je draagt zorg voor het opstellen van programma' s en –begrotingen en realiseert rapportages inzake de planning & control cyclus;
• Je participeert actief  in regionale- en landelijke overleggremia;
• Je bent verantwoordelijk voor relatiebeheer en klachtafhandeling, zowel in- als extern.
 

Kandidaatomschrijving
• Analytisch inzicht en overzicht, communicatief vermogen, samenwerkingsgericht. organisatiesensitief, empatisch en sterk mensgericht en hebt een dienstverlenende attitude
• Je hebt een flexibele houding en bent stressbestendig. Je bent van nature een netwerker en waar nodig, opereer je daadkrachtig en ben je duidelijk in de verwachtingen.

 
 
Eisen
Opleidingseis
Afgeronde opleiding op HBO+/ WO-niveau 


Werkervaring
Je bent een ervaren manager met aantoonbare ervaring, minimaal 5 jaar, in soort gelijke functie 
Referentie vereist 


Werkervaring
Je beschikt over minimaal 7-10 jaar (aantoonbare interim) ervaring als verandermanager van soortgelijke disciplines, zowel qua omvang als qua werkzaamheden 
Referentie vereist 


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
HBO+ / WO diploma


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  50 %


Werkervaring
Je hebt kennis en ervaring als ICT-manager 
Weging: 5 %

 
Werkervaring
Je hebt kennis en ervaring van onderhoud van gebouwen(installaties) en vastgoedbeheer
Weging: 5 %


werkervaring
Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring binnen de semi-overheid 
Weging: 15 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Relevante kennis en ervaring als (interim) ICT/Informatie-manager Kennis van onderhoud van gebouwen(installaties) en vastgoedbeheer. Beschikt over de juiste competenties Analytisch inzicht en overzicht, communicatief vermogen, samenwerkingsgericht. organisatiesensitief, empatisch en sterk mensgericht en een dienstverlenende attitude Een flexibele houding en stressbestendig. Netwerker en waar nodig, daadkrachtig en duidelijk in de verwachtingen. 
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht