Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1031
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
tot 1 juni 2017
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Utrecht
|
Uren per week
|
18 uur
|
Verloopt op
|
13-02-2017 09:00
|
Opdracht
Als receptionist vervul je de volgende taken:
Treedt op als gastheer-vrouw bij ontvangsten en evenementen en verzorgt representatieve taken.
Zorgt voor een representatieve inrichting publiekshal en gebruik van de ruimte.
Ontvangt bezoekers en informeert de medewerker en/of het secretariaat dat zijn bezoek is gearriveerd.
Verwijst bezoekers naar vergaderruimten.
Helpt burgers met een afspraak met aanmelden via Timeblockr.
Houdt toezicht op bezoekers, de wachtrij en de wachttijd en spreekt collega’s daar op aan.
Verstrekt algemene informatie over producten en diensten van de gemeente.
Reikt reisdocumenten en rijbewijzen uit en neemt oude documenten in, volgens de daarvoor geldende voorschriften.
Verwerkt kasbetalingen, maakt de kas op en verantwoordt dit in Key2betalen
Opent en sluit op de daarvoor aangegeven tijden de deur en tourniquet.
Neemt (aangetekende) brieven en/of documenten in ontvangst en zorgt dat deze naar de postregistratie worden verzonden.
Ondersteunt bij huwelijksplechtigheden in de raadzaal.
Profiel
Je beschikt over:
Een afgeronde opleiding op MBO niveau, bij voorkeur receptioniste/telefoniste
Tenminste twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie (non profit is een pré).
Kennis van of affiniteit met burgerzaken is een pré
Aantoonbare kennis van het gebruik van kantoorautomatisering (outlook, Word/Excel). Kennis van Centric applicaties is een pré.
Digitale vaardigheden (In staat zijn bijvoorbeeld via een kennisbank of Google de juiste informatie te vinden).
Gunningscriteria (weging)
Minimaal afgeronde opleiding op MBO niveau, bij voorkeur receptioniste/telefoniste (25%)
Minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie in de afgelopen 4 jaar (non-profit is een pre) (25%)
Aantoonbare werkervaring met de Microsoft applicatie (outlook, Word/Excel) (10%)
Aantoonbare werkervaring met Centric applicaties(15%)
Aantoonbare kennis van of aantoonbare werkervaring met burgerzaken (10%)
Beschikbaar in ieder geval op dinsdag, woensdag tot 19.15 uur en op vrijdag (10%)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (5%)
Geef in het CV duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De vijftien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaten voldoen aan de hierna te noemen competenties:
Representatief
In staat om burgers, ondernemers en bezoekers het gevoel te geven welkom te zijn (hostmanship)
Stressbestendig (kan je omgaan met ongewenst gedrag)
In staat om te schakelen (wisselende vragen/wisselen doelgroepen)
Communicatief vaardig
|