Opdracht informatie
Startdatum |
2-9-2013 |
Einddatum |
28-2-2014 |
Optie tot verlenging |
ja |
Aantal uur per week |
36 |
Aantal posities |
1 |
Maximum tarief |
€ 40,00 |
Functie-informatie
De werkcoach is verantwoordelijk voor het uitvoeren van de begeleiding van de klant naar een maatschappelijke activiteit. Hierbij kan het gaan om een participatieplaats, traject, dagbesteding, hulpverlening etc. Tijdens deze activiteit zal de werkcoach regelmatig gesprekken hebben met de klant om de voortgang te bespreken. Indien nodig wordt de activiteit bijgesteld, voortgezet of een andere activiteit ingezet. Het doel is om de klant in beweging te krijgen.
Wat zijn je taken?
-Je stelt diagnoses met betrekking tot de capaciteit en de persoonlijke situatie van de klant;
-Je brengt de leefgebieden van de klant in kaart en signaleert waar interventie nodig is;
-Je stelt een trajectplan op voor de begeleiding van de klant naar een participatieplaats of een andere activiteit die jij voor de klant passend vindt;
-Je legt en onderhoud contacten met andere organisaties op basis van de sociale kaart.
Waar moet je aan voldoen?
-
Je beschikt over een afgeronde HBO-opleiding;
-
je hebt affiniteit met de doelgroep en durft (indien nodig) klanten aan te spreken
op hun gedrag;
-
Je beschikt over kennis en inzicht in de problematiek van de doelgroep;
-
Je bent bekend met de sociale kaart;
-
Je hebt kennis van reïntegratiemiddelen en overige in te zetten
reïntegratievoorzieningen;
-
Je beschikt over goede coachingsvaardigheden en overtuigingskracht;
-
Je bent klantgericht, resultaatgericht en samenwerkingsgericht.
Aanvraag gunningscriteria