Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
015290
 
Opdracht
Teamlid informatievoorziening met specialisatie basisregistraties...16 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-02-28 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 01-03-2017
Einddatum 31-12-2017
Optie tot verlenging ja
Uren per week 16 uur per week



Opdracht omschrijving

Informatievoorziening
Belangrijk doel van I-GO is om de kwaliteit van gegevens te verbeteren. Vergunningverleners, toezichthouders en handhavers hebben straks met één muisklik toegang tot de meest actuele gegevens van milieuhinderlijke bedrijven.
 
 
Scrum-methode
We werken volgens de Scrum-methode. Deze methode kenmerkt zich door in korte sprints te werken aan concrete resultaten die waarde opleveren. Zo wordt stapsgewijs toegewerkt naar het doel. Het scrumteam bestaat uit zes teamleden en de Product Owner.


Verantwoordelijkheden

Gewenst profiel

Kennis van de volgende terreinen: 
Processen vergunningverlening en/of handhaving;
Kwaliteit (gegevens, processen);
Data-analyse;
Basisregistraties;
Omgevingswet en andere veranderende landelijke wetgeving die van invloed zijn op het werkveld van de Omgevingsdiensten;
Europese aanbesteding.
Affiniteit met informatica / automatisering / informatievoorziening.
Communicatief vaardig, actiegericht, in staat om zowel zelfstandig als in samenwerking met overige teamleden tot resultaat te komen.
Innovatief, out-of-the-box denkend.
Stelt op het juiste moment kritische vragen.
Teamplayer.
Minimaal WO werk- en denkniveau.


Eisen

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 maart 2017 tot en met 31 december 2017 voor 16 uur per week. 
Het team werkt twee dagen per week, namelijk op woensdagen en donderdagen van 8.15 tot 16.45 uur. Het teamlid is dus deze 2 dagen per week volledig beschikbaar.

 
De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.


Overige eisen
 
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
 
Kennis van de volgende terreinen:
- Processen vergunningverlening en/of handhaving;
- Kwaliteit (gegevens, processen);
- Data-analyse;
- Basisregistraties;
- Omgevingswet en andere veranderende landelijke wetgeving die van invloed zijn op het werkveld van de Omgevingsdiensten;
- Europese aanbesteding.
- Affiniteit met informatica / automatisering / informatievoorziening.
 
 
Aantoonbaar WO werk -en denk niveau


Gunningscriteria
 
Gunningscriteria Kwaliteit 40 %
Aantoonbaar WO werk en denk niveau 40 %
ervaring binnen omgevingsdiensten 20 %
ervaring met VTH proces
ervaring met basisregistraties


Gunningscriterium Prijs
Maximaal: € 100,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Competenties te toetsen in interviewfase

Beschrijving (uitleg)
Communicatief vaardig, actiegericht, in staat om zowel zelfstandig als in samenwerking met overige teamleden tot resultaat te komen.
Innovatief, out-of-the-box denkend.
Stelt op het juiste moment kritische vragen.
Teamplayer.
 

Planning
Start publicatie 07-02-2017 00:00 
Einddatum vragen 20-02-2017 12:00 
Beantwoording vragen 24-02-2017 23:59 
Sluiting publicatie 28-02-2017 12:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 01-03-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 15-03-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht