Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1069
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
7 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Groningen
|
Uren per week
|
18 uur
|
Verloopt op
|
09-03-2017 09:00
|
Opdracht
De gemeente werkt aan nieuwe moderne werkomgeving waarin het papierarm en digitaal werken als ondersteuning van het Eigentijds Werken van groot belang zijn. Om dit te realiseren is een project opgestart en zoeken wij tijdelijk een medewerker documentmanagement. Deze medewerker richt zicht enerzijds op het digitaliseren van de papieren archieven en anderzijds op het digitaal inrichten van de documentstromen. Dit gebeurt met het Document Managementsysteem Corsa.
Profiel
Ervaring op het gebied van de gemeentelijke werkprocessen, opslagstructuren en de invoering van de applicatie Corsa.
Kennis van een integrale aanpak van de digitalisering waarbij onder andere procesanalyse, werken onder architectuur en projectportfolio in samenhang worden toegepast.
Je bent goed op de hoogte van relevante trends en ontwikkelingen met betrekking tot applicaties en bezit een goede algemene ICT-kennis. Daarnaast heb je kennis (op het niveau van functionele inrichting) en ervaring met de applicatie Corsa en het gebruik van instrumenten als een DSP/ZTC en bij voorkeur de i-navigator.
Kennis en ervaring met zaakgericht werken is een pré.
Je hebt een proactieve houding, communicatief vaardig en bent in staat op basis van gesprekken met medewerkers processen te doorzien en slimme oplossingen te bedenken voor het digitaliseren van het proces.
Je bent onderdeel van een project met een strakke planning en een harde deadline. Het is daarom belangrijk dat je snel werkmethoden en kennis eigen kunt maken en snel zelfstandig aan de slag kunt.
|