Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker Belastingen en WOZ, 32 uur p/w
 
Sluitingsdatum
2017-03-21 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Fiscaal
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Start publicatie 08-03-2017 18:00
Vragen stellen tot 13-03-2017 12:00
Beantwoording vragen 15-03-2017 12:00
Offerte indienen tot 21-03-2017 12:00
Start beoordeling 21-03-2017 12:00
Verwachte gunning 28-03-2017 17:00



Omschrijving
Burgerzaken, Vergunningen & grondzaken en Zorg.

Het team Belastingen & basisregistraties bestaat uit 6 medewerkers en zorgt voor:

-het opleggen van de gemeentelijke belastingen aan burgers en voert taken in het kader van de WOZ (Wet Waardering Onroerende Zaken) uit;

-het kwaliteits- en gegevensbeheer van de WOZ, de Basisregistratie Kadaster (BRK), het Nederlands Handelsregister (NHR) en de Basisregistratie grootschalige topografie (BGT).

 
Jouw functie
Je bent binnen het team Belastingen & basisregistraties verantwoordelijk voor een up-to-date belastingadministratie, waaronder diftar en de (kohiers) aanslagoplegging.


Tot jouw takenpakket behoren:

-Verhuismutaties (inlezen verhuismutaties, uitval corrigeren, subjecten controleren en aanmaken).

-Diftar-beheer (mutaties, inlezen weeggegevens en controlelijsten).

-(Kohieren) Opleggen aanslagen alle belastingsoorten

-Postverzorging (inboeken bezwaren in GouwIT, doorsturen of afhandelen digitale post).


Kandidaatomschrijving

-Minimaal MBO werk- en denkniveau

-Kennis van wetgeving gemeentelijke belastingen

-Goede kennis en ervaring met GouwIT

-Ervaring met soortgelijke werkzaamheden/functie

-Goede digitale vaardigheden (in ieder geval MS Office, bij voorkeur Verseon)

-Initiatiefrijk

-Goede contactuele eigenschappen

-Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid

-Herkent zich in onze kernwaarden: samen, plezier, open, ondernemend, respect, betrouwbaarheid.

Voor de tijdelijke invulling van deze functie ben je op basis van je expertise en ervaring (nagenoeg) direct inzetbaar en
in staat zelfstandig je weg te vinden.



Eisen
Opleidingsniveau van de kandidaat.
Minimaal een afgeronde relevante opleiding op MBO4-niveau.


Kennis van wetgeving gemeentelijke belastingen.
De kandidaat heeft aanvullende opleidingen/cursussen gevolgd op het gebied van wetgeving gemeentelijke belastingen, blijkend uit CV.

Minimaal 2 jaar recente werkervaring in het vakgebied bij een overheidsorganisatie
In de afgelopen vijf jaar minimaal 2 jaar werkervaring in het vakgebied (bovengenoemde werkzaamheden/functie) opgedaan bij een overheidsorganisatie, blijkend uit CV.

UEA (voorheen Eigen Verklaring)
De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet, of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de tweede kandidaat in rang.

Geoffreerd tarief is all-in.
Wij vragen u om in deze offerte een all-in tarief te offreren. Dit betekent onder andere inclusief reiskosten woon-werkverkeer.

Gevraagde documenten

aanleveren bij offerte
-Diploma MBO4-niveau

aanleveren na gunning

-Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument

Gunningscriteria

Weging prijsdeel:30 %


Werkervaring in de afgelopen 5 jaar, in het vakgebied bij een overheidsorganisatie.
Aantal jaren werkervaring in het vakgebied (bovengenoemde werkzaamheden/functie) opgedaan bij een overheidsorganisatie, blijkend uit CV.

-Vijf of meer jaar ervaring (15 %)

-Drie tot vijf jaar ervaring (10 %)

-Minder dan 3 jaar ervaring (5 %)

weging:15 %


Kennis en ervaring met softwarepakket GouwIT
Uit het CV moet blijken of de kandidaat ervaring heeft met het softwarepakket GouwIT.
Weging:20 %


Kennis en ervaring met Verseon en Excel
Kennis en ervaring met het documentmanagementsysteem Verseon en het MS-Office spreadsheetprogramma Excel is een pré.

-Kennis en ervaring met zowel Verseon als Excel (10 %)

-Kennis en ervaring met alleen Verseon (7 %)

-Kennis en ervaring met alleen Excel (5 %)

Weging:10 %


Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de Top-5 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin onder andere zal worden getoetst of de kandidaat voldoet aan het gestelde kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgene wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.)
Weging:25 %

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht