Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
015680
 
Opdracht
Beheerder Server & Storage, 32-40 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-03-28 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 17-04-2017
16-10-2017
3 x 6 maanden
32 - 40 uur


Opdracht omschrijving
Team Infrastructuur, Beheer Informatiedienst en Servicedesk (IBIS) maakt onderdeel uit van de afdeling Informatievoorziening en Automatisering. Wij zorgen voor alles op het gebied van centrale computervoorzieningen, netwerkinfrastructuur, servicedesk, werkplekken, telefonie en de verwerving van ICT middelen.

De afdeling I&A is begonnen aan een sourcingstraject, waarbij als eerste stap de dienstverlening van I&A/IBIS zal worden ondergebracht bij marktpartijen. Dit moet Medio 2017 voltooid zijn. Wegens verandering in samenstelling van het team I&A/IBIS zijn we op zoek naar een nieuwe Beheerder Server & Storage voor het cluster Servers & Storage.

De Beheerder Server & Storage zorgt er voor dat de dienstverlening van het cluster op peil blijft tot het moment dat de verantwoordelijkheid daarvoor is overgedragen aan één of meerdere marktpartijen.

In het cluster Servers & Storage zijn meerdere collega’s werkzaam, maar je werkt ook veel samen met collega’s van andere clusters binnen IBIS.

Je neemt eens in de 6 weken deel in de consignatiedienst waarin collega’s per toerbeurt buiten kantoortijd verantwoordelijk zijn voor de beschikbaarheid en continuïteit van de provinciale infrastructuur en systemen.


De Beheerder Server & Storage:

-Installeert, configureert, test en operationaliseert besturingssystemen, servers en storagecomponenten;

-Ondersteunt provinciale medewerkers bij het gebruik van deze centrale voorzieningen;

-Volgt en vertaalt ontwikkelingen/innovaties op het betreffende vakgebied en is zich bewust van beveiligingseisen en risico’s;

-Stelt op basis hiervan (indien vereist) adviezen en beleidsvoorstellen voor het management op, zoals het formuleren van alternatieven/varianten.


Eisen

Beschikbaarheid
Externe is inzetbaar vanaf 17 april 2017 tot en met 16 oktober 2017 voor maximaal 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 3 maal een periode van 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Overige eisen

 
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en gunningscriteria kwaliteit de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en de gunningscriteria kwaliteit ZAL leiden tot uitsluiting. Externe is de afgelopen twee jaar niet in dienst geweest van provincie Gelderland.
 
Externe beschikt aantoonbaar over minimaal een HBO werk- en denk niveau op het gebied van IT, opgedaan door een combinatie van een afgeronde HBO opleiding met minimaal 5 jaar ervaring in de IT, of een afgeronde MBO opleiding met minimaal 10 jaar ervaring in de IT. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, plaats en het afstudeerjaar. Benoem ook in welke rol en in een concrete beschrijving hoe de gevraagde werkervaring is opgedaan.
 
Externe heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar ervaring als Beheerder Server & Storage of in een vergelijkbare functie (opgedaan in de periode 2007-2017), in een opgeving met minimaal 500+ users. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting hoe u denkt aan de gevraagde ervaring in deze eis te voldoen. Graag ook het aantal users erbij vermelden.
 
Externe heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar ervaring met Powershell (opgedaan in de periode 2012-2017), in een omgeving met minimaal 500+ users. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting hoe u denkt aan de gevraagde ervaring in deze eis te voldoen. Graag ook het aantal users erbij vermelden.
 
Externe heeft aantoonbaar kennis van en ervaring met de producten Microsoft Exchange 2010 of hoger, VMware en VSan, opgedaan in de periode 2012-2017. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting minimaal 3 projecten/opdrachten (voor ieder product één) waaruit blijkt dat u over de gevraagde kennis en ervaring beschikt.
 
Externe is aantoonbaar in het bezit van een certificaat Microsoft Certified Solutions Engineer(MCSE) 2012 en/of een certificaat Microsoft Certified IT Professional (MCITP) 2008. Benoem de naam van het cursusinstituut en het jaar waarin het certificaat is behaald.
 
Externe is aantoonbaar in het bezit van een certificaat VMWare minimaal VCP 6.0. Benoem de naam van het cursusinstituut en het jaar waarin het certificaat is behaald.



Gunningscriteria Kwaliteit
25 % Externe beschikt aantoonbaar over ervaring als Adviseur op het gebied van automatisering bij of voor een overheidsorganisatie, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Externe kan tenminste 3 projecten/opdrachten beschrijven waaruit ervaring blijkt als Adviseur op het gebied van automatisering bij of voor een overheidsorgansatie (10 punten) Externe kan 2 projecten/opdrachten beschrijven waaruit ervaring blijkt als Adviseur op het gebied van automatisering bij of voor een overheidsorgansatie (6 punten) Externe kan 1 project/opdracht beschrijven waaruit ervaring blijkt als Adviseur op het gebied van automatisering bij of voor een overheidsorgansatie (4 punten) Externe kan geen project/opdracht beschrijven waaruit ervaring blijkt als Adviseur op het gebied van automatisering bij of voor een overheidsorgansatie (0 punten).
25 % Externe heeft aantoonbaar kennis van en ervaring met Nagios monitoring oplossingen, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Uit de beantwoording op deze vraag blijkt dat Externe veel ervaring heeft met Nagios monitoring oplossingen, 10 punten. Voldoende ervaring, 6 punten. Weinig ervaring, 2 punten en geen ervaring, 0 punten.
25 % Externe beschikt aantoonbaar over storage ervaring met Linux, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Uit de beantwoording op deze vraag blijkt dat Externe veel storage ervaring heeft met Linux, 10 punten. Voldoende ervaring, 6 punten. Weinig ervaring, 2 punten en geen ervaring, 0 punten.
25 % Externe beschikt aantoonbaar over ervaring met Veeam Backup and Recovery, aan te tonen met praktijkvoorbeelden. Uit de beantwoording op deze vraag blijkt dat Externe veel ervaring heeft met Veeam Backup and Recovery 10 punten. Voldoende ervaring 6 punten. Weinig ervaring 2 punten en geen ervaring 0 punten.


Gunningscriterium Prijs
Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 85,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Competenties te toetsen in interviewfase

Tijdens het interview worden de volgende persoonlijke competenties getoetst:

-uitdrukkingsvermogen/communicatieve vaardigheden

-innovatief/oplossend vermogen

-in staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken

-analytisch vermogen

 

De Externe wordt per competentie beoordeeld. Indien de Externe aan de competentie voldoet, krijgt de Externe de daarvoor genoemde punten. Bij elke competentie worden de volgende beoordelingsopties aangehouden:

- Voldoet (nagenoeg) volledig aan competentie - 10 punten

- Voldoet voldoende aan competentie - 5 punten

- Voldoet omvoldoende aan competentie - 0 punten

In totaal zijn er vier (4) competenties. De Externe  kan op deze vraag daardoor maximaal 40 punten scoren.



Planning
Start publicatie 17-03-2017 00:00
Einddatum vragen21-03-2017 23:59 
Beantwoording vragen 22-03-2017 23:59
Sluiting publicatie 28-03-2017 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 29-03-2017 00:00
Verwachte terugkoppeling 11-04-2017 23:59

 
Type opdrachtgever
Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht