Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
17-4-2017 |
Einddatum |
31-1-2018 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
24 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Uitbreiding formatie |
Op dit moment zoekt de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling (team Jeugd en Jongeren) van de gemeente Alphen aan den Rijn,
anvullende capaciteit om het contractmanagement uit te voeren. Sinds 1 januari 2017 voert de gemeente het contractmanagement uit van meer dan 60 partijen.
Het contractmanagement houdt o.a. in:
Contactpersoon voor gecontracteerde partijen;
Contractgesprekken met partijen;
Beoordeling informatie en rapporteren;
Aanpassing afspraken indien nodig;
Schakelen met juridische ondersteuning, inkoop en financiën;
Financiële (tussen-) verantwoording;
Interne afstemming (ambtelijk en bestuurlijk);
Advisering management en bestuur.
Gevraagd:
Zelfstandige contractmanager met minimaal twee jaar beleids-en contractmanagementervaring in het sociale domein,
Kennis van de jeugdhulp (en omliggende domeinen) ervaring bij een gemeente. Politieke gevoeligheid, communicatieve vaardigheden en
analytisch vermogen zijn van belang. Toegepaste juridische en financiële kennis zijn een pre.
|