Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-5-2017 |
Einddatum |
5-1-2018 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
32 |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Bevalling / zwangerschap |
Het frontoffice team van gemeente zoekt een enthousiaste, communicatief vaardige, resultaat- en klantgerichte tijdelijke collega!
Uit te voeren werkzaamheden:
behandelen van frontoffice aanvragen - reisdocumenten, rijbewijzen, Verklaring Omtrent Gedrag, uittreksels
doorvoeren (beperkt complexe) mutaties - (her)vestigingen, verhuizingen, overige BRP mutaties
brondocumenten - aannemen, beoordelen en verwerken van (buitenlandse) brondocumenten
Persoonslijsten - aanleggen (1e vestiging) en actualiseren van pl-en
beantwoorden informatie vragen - over o.a. meldingen Burgerlijke Stand (voorgenomen huwelijken), inschrijving BRP en vereisten voor aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen
|