Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1144
 
Opdracht
Administratief medewerker / Secretaresse
 
Sluitingsdatum
2017-04-18 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1144

Aanvang

z.s.m.

Duur

2 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36, met een afbouw naar 8 uur

Verloopt op

18-04-2017 17:00

 

 

Opdracht
Tijdelijke vervanging in verband met verband met ziekte vaste medewerker en ter overbrugging werving/selectieprocedure openstaande vacature.
Kerntaken van de secretaresse/administratief medewerker van de griffie
bewaakt het telefoonverkeer, neemt boodschappen aan en verstrekt algemene informatie
beheert de algemene mailbox van de griffie en bewaakt de voortgang
plaats documenten op het Raadsinformatiesysteem (iBabs)
verzorgt de dagmail voor de raadsleden
verzorgt de postbehandeling en –verwerking
verwerkt presentielijsten van de commissieleden
verzorgt het archief van de raad en de griffie
beheert de agenda van de griffier, regelt afspraken en bewaakt de voortgang van actiepunten
verwerkt facturen


Vereisten / knock-outcriteria 
1. Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau
2. Minimaal 2 jaar in de afgelopen 4 jaar in een secretariaatsfunctie
3. 36 uur beschikbaar in eerste instantie, daarna flexibel
4. Zo spoedig mogelijk beschikbaar, in ieder geval per 1 mei 2017
Gunningscriteria (weging)
5. Afgeronde opleiding Directiesecretaresse (20%)
6. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 4 jaar bij een overheidsinstelling (40%)
7. Aantoonbare werkervaring bij een griffie (15%)
8. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (25%)


Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

energiek
zelfstandig
klantgericht en flexibel
accuraat
gevoel voor politieke en ambtelijke verhoudingen
bekend met het gebruik van standaard kantoorapplicaties
goede schriftelijke communicatie
communicatieve vaardigheden
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht