Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
3-5-2017 |
Einddatum |
31-5-2018 |
Optie tot verlenging |
Ja, 2 x 12 maanden tot uiterlijk 31-5-2020. |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Aanvraag reden opmerkingen |
Aantal uur per week: minimaal 24 - maximaal 36 per week. |
1 Beschikt minimaal over een afgeronde Bachelor of HBO-opleiding op het gebied van facilitair management, vastgoed- en/of objectbeheer in alle facetten (bedrijfskundig en technisch), óf aantoonbaar hbo-niveau op basis van minimaal vijf jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
Toelichting: Deze afgeronde en erkende opleidingen moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding of deze is afgerond en wanneer het diploma is behaald. Bij het niet benoemen of het diploma is behaald zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
2 Beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van object-/vastgoedbeheer voor een publieke opdrachtgever, waarbij aantoonbaar sprake is van de volgende aspecten: • Utiliteitsbouw, hieronder wordt in dit verband niet verstaan een loods, fabriekshal of woningbouw; • Contractbeheer en technische uitvoeringsaspecten van het onderhoud; • Verschillende logistieke stromen binnen één pand en een diversiteit aan gebruikers; (zoals een gerechtsgebouw of Pententiaire Inrichting) • Ervaring met en kennis van huisvesting van de gerechtelijke organisatie; • Ervaring met en kennis van huisvesting ingeslotenen; • Ervaring met het beheren van minimaal 3 objecten tegelijkertijd.
Toelichting: Deze kennis moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem bij welke opdrachtgever deze werkervaring is opgedaan en de periode [mm-jjjj]. Bij het niet benoemen van het aantal jaren waarin de kennis is opgedaan en bij welke opdrachtgever, zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
3 Het maximum uurtarief voor deze opdracht is € 100,- all in.
Toelichting: Expliciet vermelden wij dat eventuele verblijfskosten en de reisduur voor woonwerkverkeer niet door de opdrachtgever voor vergoeding in aanmerking komt.
4 De aangeboden kandidaat is per 3 mei 2017 beschikbaar conform het wervingsprofiel (uren en opdrachtperiode inclusief eventuele verlengingen).
Toelichting: De opdrachtnemer deelt zijn werkzaamheden zelfstandig in. Wel vindt, voor zover dat voor de uitvoering van de opdracht nodig is, afstemming met het Rijksoverheid plaats in geval van samenwerking met anderen, zodat deze optimaal zal verlopen. Indien noodzakelijk voor de werkzaamheden richt de opdrachtnemer zich naar de arbeidstijden bij het Rijksoverheid.
5 De aangeboden kandidaat dient te beschikken over voor de uitvoering van de opdracht geschikte elektronische hulpmiddelen. De elektronische hulpmiddelen worden niet door Rijksvastgoedbedrijf ter beschikking gesteld.
Toelichting: Onder elektronische hulpmiddelen vallen mobiele telefoon, computer, laptop en/of tablet.
6 In verband met de werkzaamheden is het een eis dat een positieve referentie omtrent integriteit verifieerbaar is. Daarnaast dient de kandidaat een Verklaring Omtrent Gedrag te kunnen overleggen binnen 4-6 weken na start van de opdracht.
7 De aangeboden kandidaat gaat akkoord met de verplichte documenten genoemd onder de toelichting.
Toelichting: De volgende documenten vormen samen de Offerteaanvraag: 1. Dit document, de Offerteaanvraag in de inhuurapplicatie; 2. Beschrijving van de opdracht; 3. Programma van eisen (bijlage 1 op het Aanbestedingsplatform); 4. Concept overeenkomst (bijlage 2 op het Aanbestedingsplatform); 5. ARVODI-2014 (bijlage 3 op het Aanbestedingsplatform); 6. Procedurevoorschriften (bijlage 5 op het Aanbestedingsplatform).
8 De aangeboden kandidaat bezit de competenties benoemd in de opdrachtomschrijving.
Toelichting: Dit moet middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Geef aan op welke wijze de competenties worden toegepast bij de uitvoering van de opdracht. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
|