Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1159
 
Opdracht
Administratief medewerker voor iWmo berichtenverkeer en bulkfacturering
 
Sluitingsdatum
2017-05-01 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1159

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36 uur

Verloopt op

01-05-2017 09:00

 

 

Opdracht
De gemeente is op zoek naar administratief medewerker voor iWmo berichtenverkeer en bulkfacturering. Het profiel:

-Ervaring en kennis van het iWmo berichtenverkeer

-Kennis hebben van de Wmo producten (begeleiding individueel, dagbesteding, persoonlijke verzorging, huishoudelijke hulp, hulpmiddelen, woonvoorzieningen etc.)

-Kennis en ervaring hebben van de applicatie Suite4sociaal domein module Suite4Zorg van Centric.

-Ontwikkelingen met betrekking tot het iWmo berichtenverkeer kunnen monitoren, de organisatie hierover informeren en eventuele wijzigingen implementeren.

-Kunnen uploaden en downloaden van alle berichten van en naar het gegevens knooppunt en inlezen in de Suite4Zorg (inclusief proefverwerking van de 303 berichten om de facturen te kunnen beoordelen)

-Facturen kunnen beoordelen, eventueel correcties doorvoeren in de Suite4zorg

-Opvallende zaken met betrekking tot het berichtenverkeer signaleren en communiceren naar de contractmanagers.

-Zorgvuldig kunnen werken en probleemoplossend kunnen denken. Dit is nodig om fouten te kunnen opsporen waardoor bestanden deels niet matchen.

Basisvaardigheden Excel (dus bestanden kunnen matchen, verschillen eruit kunnen halen, sorteren etc.). Vervuiling en fouten kunnen signaleren.

-Basisvaardigheden Cognos.

-Communicatieve vaardigheden (vragen stellen aan Wmo-consulenten en / of leveranciers/dienstverleners.)

-HBO denkniveau

 

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 48,00

Gunningscriteria (weging)
2. Afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (20%)
3. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als administratief medewerker (30%)
4. Minimaal 2 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van de Wmo (15%)
5. Aantoonbare ervaring met en kennis van Suite4Zorg (10%)
6. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (25%)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-accuratesse

-communicatie vaardigheden

-basisvaardigheden Excel

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht