Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
interim multiskilled medewerker Klantenservice
 
Sluitingsdatum
2017-05-10 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Duur : Inhuurperiode tot 31 December 2017 met optie tot verlenging.
Beschikbaarheid: 36 uur per week beschikbaar en in de avonden en weekenden.
Factuurtarief : factuurtarief inclusief reiskosten aanbieden.
Factuurtarief Uitzend- / Detacheringsbureau :  Het salaris voor de functie bedraagt minimaal € 2.120,- en maximaal € 3.106,- per maand (salarisschaal 7) op basis van een 36-urige werkweek.
Max uurtarief : € 35,-
Wegingsfactor : 70% Kwaliteit / 30% Tarief.
Plaatsingsdatum : 3-5-2017 9:30 uur.
Sluitingsdatum 10-5-2017 17:00 uur.

 

Minimaal in het bezit van een relevante afgeronde MBO opleiding (niveau 4) of HBO denk- en werkniveau ervaring met zakelijk klantcontact (B2B): vraag en klachtafhandeling via de volgende kanalen telefonisch, schriftelijk/ mail, (klantgericht corresponderen) en ook Social Media. Ervaring binnen een frontoffice en/of backoffice (administratief) is een must.
In de communicatie is hij/zij in staat goed te luisteren, toont eigenaarschap, is leergierig en weet goed met veranderingen om te gaan, weet zich in te leven in de reiziger en kan zich zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken. Ook beheerst hij/zij de Engelse taal goed in woord en geschrift. Uiteraard kan de medewerker klantenservice goed werken met alle gangbare Windows Office pakketten en heeft kennis en ervaring met klantregistratiesystemen en/financiële systemen (pre is Trinicom en SAP).
Verder is de medewerker Klantenservice een enthousiaste, optimistische en energieke persoonlijkheid en dit straal dit uit op de omgeving. Kenmerken als reiziger gedreven, efficiënt, betrouwbaar, dienstverlenend, probleemoplossend vermogen, stressbestendig, kwaliteit gericht en integer, zijn sleutelwoorden.
 
Ook beschikt de medewerker Klantenservice over de volgende competenties:
•    Flexibel;
•    Stressbestendig;
•    Klantgericht;
•    Oplossingsgericht en positief kritisch;
•    Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
•    Samenwerken;
•    Verantwoordelijk;
•    Assertief;
•    Resultaatgericht.
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht