Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1187
 
Opdracht
ICT Servicedeskmedewerker, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-05-17 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
0
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1187

Aanvang

z.s.m.

Duur

3 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

17-05-2017 09:00

 

 

Opdracht
Als servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle gebruikersproblemen rondom hard- en software. Het telefonisch beantwoorden van vragen en het ondersteunen van onze gebruikers bij het toepassen van ICT-middelen is een hoofdtaak en is jou ook op het lijf geschreven. Je registreert de meldingen, bepaalt de prioriteit ervan én bewaakt de voortgang. Waar mogelijk draag je de goede oplossing aan; in andere gevallen informeer je jouw collega’s, kort en bondig. Voor velen ben je de steun en toeverlaat op gebied van ICT. Maar ook áchter de schermen gaat jouw taak natuurlijk verder; zo zorg je voor een adequate terugkoppeling van de meldingen naar de organisatie en draag je een steentje bij aan de managementrapportages. Je vindt het een uitdaging om samen met je collega's de kwaliteit van het serviceniveau in zo'n dynamische omgeving hoog te houden.


Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 45,52 (schaal 7)


Gunningscriteria (weging)
2. Afgeronde MBO opleiding in de richting van technische informatica (20%)
3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een ‘Skilled’’ servicedesk-omgeving (25%)
4. ITIL Foundation gecertificeerd (20%)
5. Aantoonbare kennis van Active Directorty (10%)
6. Aantoonbare kennis van MS-Office (10%)
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15%)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.

In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:

-Klantgerichtheid

-Mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden

-Plannen en organiseren

-Samenwerken

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht