Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
12-6-2017 |
Einddatum |
11-6-2018 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Je taken
Als medewerker van de ServiceDesk ben je verantwoordelijk voor de 1e lijns ondersteuning van de medewerkers en de bestuurders. Dit bestaat onder meer uit het:
aannemen en verwerken van meldingen
monitoren van de voortgang van meldingen
te woord staan van klanten; aan de balie, telefonisch en via het digitale meldingssysteem
verbanden leggen tussen storingen
monitoren van verschillende systemen
installeren van en uitleg geven over verschillende devices (Chromebooks, iPads, mobiele telefoons).
plaatsen en onderhouden van thin clients en pc’s
onderzoek doen naar storingen
onderzoek doen naar oplossingen voor nieuwe uitdagingen
Meedraaien in projecten
Daarnaast draag je samen met de andere medewerkers van de ServiceDesk bij aan de ontwikkeling van het team:
Bijdragen aan het uitdenken van Change Management, beschrijven van processen en deze invoeren in TOPdesk;
Bijdragen aan incidentmanagement en samen met de andere servicedeskmedewerkers stellen van prioriteiten;
Opzetten van een FAQ/Kennisbank in TOPdesk;
Sorteren/opschonen van data in de Helpsys-map;
Bijdragen aan de implementatie van Choose Your Own Device.
|