Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
017169
 
Opdracht
Afdelingsmanager huisvesting en services
 
Sluitingsdatum
2017-06-12 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 03-07-2017
Einddatum 01-12-2017
Optie tot verlenging 4 x 1 kwartaal
Uren per week 32
 
 
 
Opdracht omschrijving
De organisatie bestaat uit een concerndirectie (gemeentesecretaris en 1 concerndirecteur) en 5 clusters waar alle afdelingen onder vallen. De clusterdirecteuren sturen vanuit gezamenlijke verantwoordelijkheid de clusters aan.
Eén van de clusters is Dienstverlening & Bedrijfsvoering. Hierin zijn alle klantgerichte en alle dienstverlenende afdelingen en teams samengebracht. Het gaat dan om de afdelingen Personeel & Organisatie, Financiën en Control, Bedrijfsadministraties, Huisvesting & Services, Juridische zaken Inkoop en Subsidies, Concern Control, Beheer Infrastructuur en Applicatie services, Informatie Project en Procesmanagement, Belastingen, Burgerzaken en Receptiebalies, Klantcontacten en Archief.


De afdeling Huisvesting en Services verleent ondersteunende diensten op het gebied van Huisvesting en facilitaire Services voor het bestuur, het management en de medewerkers. De afdeling bestaat uit medewerkers die werkzaam zijn in onder meer de technische dienst, restauratieve dienstverlening, bewaking, post en repro. Ook is binnen deze afdeling het volledige team van managementassistenten voor de gehele organisatie ondergebracht.
Meerdere van deze taakvelden zijn op dit moment onderdeel van beleidswijzigingen en visie ontwikkeling waarbij ook sprake is van reductie in formatie en materiaal.  De verdere uitrol van Het Nieuwe Werken , digitalisering van poststromen en archivering en prestatiegericht gebruikersonderhoud. Voor de komende periode zal de prioriteit ook moeten komen te liggen bij:
        de professionalisering van het inkooptraject;
        het verbetertraject hostmanship;
        het realiseren van een inclusieve afdeling Huisvesting & Services.


Verantwoordelijkheden
De kandidaat heeft de dagelijkse leiding van de afdeling. Daarom wordt van de kandidaat verwacht dat hij/zij:
in staat is om in verschillende situaties effectief leiding te geven en krachtig richting en sturing te geven aan de medewerkers als team en individueel;
een goede gesprekspartner is voor de eigen medewerkers, de clusterdirecteur en de concerndirectie;
Je de belangrijkste taakvelden en werkprocessen binnen de facilitaire dienstverlening inhoudelijk kunt aansturen en uitvoering geven aan de (verdere) ontwikkeling van de afdeling.
kwaliteiten van medewerkers tot hun recht laat komen en medewerkers ondersteunen het beste uit zichzelf te halen en zich te ontwikkelen. Je realiseert de afgesproken prestaties en blijft voortdurend verbeteringen realiseren in de uitvoering van werkzaamheden.
een visie heeft op kwaliteits-, klant- en servicegerichte dienstverlening en inspireert en activeert anderen daarmee.  
 
 
Eisen
Beschikbaarheid
 
De kandidaat is inzetbaar vanaf 3-7-2017 (of eerder indien mogelijk) tot en met 1-12-2017 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Overige eisen
 
Voeg een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. Je dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
 
Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als manager van een facilitaire afdeling binnen een grotere (gemeentelijke) organisatie.  Referenties kunnen worden opgevraagd.
 
Je beschikt over een academisch werk- en denkniveau.
 
Je hebt kennis van aanbestedingsprocedures, hostmanship en hebt affiniteit met inclusieve organisaties;
Gunningscriteria
Sortering
Sorteer op kwaliteit (dan prijs)
Uitleg gunningscriteria
Allereerst worden de eisen geverifieerd
Primaire selectie is op basis van de score op kwaliteit
Secundaire selectie is op basis van de prijs
Definitieve selectie door opdrachtgever gebeurt door beoordeling van de inschrijving op gunningscriteria kwaliteit en prijs.
Hieruit volgt een ranking (maximaal 5). Deze geselecteerden worden uitgenodigd voor gesprek (Interview).
Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt één kandidaat geselecteerd.


Gunningscriteria Kwaliteit
50 % Je hebt minimaal 5 jaar ervaring als manager van een facilitaire afdeling in een organisatie, bij voorkeur een gemeente, met meer dan 500 medewerkers.
30 % Je hebt aantoonbare ervaring met verander- en vernieuwingstrajecten.
20 % Je beschikt over een visie op kwaliteits-, klant- en servicegerichte dienstverlening en inspireert en activeert anderen daarmee.
 
 
Gunningscriterium Prijs
 
Minimaal: € 75,00
Maximaal: € 110,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
Tijdens de interviews toetsen wij de volgende competenties:
 
Leiderschap
Kwaliteitsgerichtheid
Klantgerichtheid
Resultaatgerichtheid
Samenwerken
Ontwikkelen van anderen
Overtuigingskracht
Interviewfase
 
 
Beschrijving (uitleg)
Uit de beoordeling van de gunningscriteria en prijs volgt een ranking. Maximaal 5 geselecteerden worden uitgenodigd voor een interview.
Aan de hand van de gespreksresultaten van de geselecteerden wordt één kandidaat geselecteerd.
De interviews zullen plaatsvinden in week 24. Gelieve hier rekening mee te houden.
 


Planning
Start publicatie  29-05-2017 00:00 
Einddatum vragen 09-06-2017 23:59 
Sluiting publicatie 12-06-2017 23:59 
Beoordeling offertes (vanaf) 13-06-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 16-06-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht