Beschrijving
Van 1-7-2017 t/m 1-7-2018
Optie verlenging: 2 x 6 maanden
maximaal €45
Uren: 32 per week
Planning
Start publicatie 30-05-2017 16:00
Vragen stellen tot 06-06-2017 10:00
Beantwoording vragen 08-06-2017 00:00
Offerte indienen tot 14-06-2017 10:00
Start beoordeling 14-06-2017 10:00
Verwachte gunning 28-06-2017 00:00
Opdrachtomschrijving
Het team Financieel Management (FM) zoekt een allround medewerker bedrijfsadministratie. Het team FM maakt onderdeel uit van de afdelingen Financiën en Inkoop van de sector StadsBeheer (SB)
De hoofddoelstellingen van FM zijn het in samenwerking met de afdelingen samenstellen en ontwikkelen van de producten in het kader van de Planning- en Control cyclus en het analyseren, rapporteren en adviseren aan afdelings- en sectormanagement vanuit financieel en bedrijfseconomisch gezichtspunt.
Als allround medewerker bedrijfsadministratie ben je betrokken bij:
samenstellen van de producten in het kader van de gemeentelijke budgetcyclus en P&C cyclus van de sector en afdeling;
het verzamelen, verwerken en analyseren van financiële en productgegevens en het beleidsmatig en bestuurlijk becommentariëren en toelichten van behaalde resultaten;
het verrichten van werkzaamheden in het kader van budget- en kredietbewaking, het analyseren van verschillen en adviseren t.a.v. oplossings- dan wel sturingsrichtingen;
het in samenwerking met de afdeling R&B OR realiseren en optimaliseren van de managementinformatiestromen;
het adviseren van projectteams bij fysieke projecten.
Kandidaatomschrijving
Resultaatgerichte en daadkrachtige pro-actieve werkhouding met een dienstverlenend karakter;
Goede communicatieve vaardigheden;
Ontwikkeld analytisch vermogen; in staat snel de kern van informatie te vinden en de juiste informatie uit complexe gegevens te halen;
Op de taak benodigde computervaardigheden;
Gevoel voor maatschappelijke ontwikkelingen; oog hebben voor de wereld om je heen, zowel sociale als ook technologische, economische en bestuurlijke ontwikkelingen;
Flexibiliteit: eigen stijl, benadering en gedrag kunnen aanpassen aan wisselende eisen en omstandigheden.
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Uniform Europees Aanbestedingsdocument 2016-2017 (108010).pdf
Minimale opleiding
MBO bedrijfseconomie, bedrijfsadministratie
Minimale werkervaring
3 jaar ervaring bij een (semi-) overheidsorganisatie
Minimale competenties
Goede communicatieve vaardigheden; resultaatgerichte en daadkrachtige pro-actieve werkhouding met een dienstverlenend karakter; kennis van financiële systemen en boekhoudkundige werkwijzen; op de taak benodigde computervaardigheden.
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte
MBO diploma bedrijfseconomie/bedrijfsadministratie
aanleveren na gunning
Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
- motivatie om op functie te solliciteren; - blijk geven van inzicht in de werkzaamheden behorende bij de functie; - stijl en structuur van de brief
Weging: 10 %
Gewenste opleiding
SPD
Weging: 10 %
Gewenste werkervaring
5 of meer jaren ervaring bij een (semi-) overheidsorganisatie
Weging: 20 %
Gewenste competenties
Ervaring met Key2Financien van Centric Gevoel voor maatschappelijke ontwikkelingen; oog hebben voor de wereld om je heen, zowel sociale als ook technologische, economische en bestuurlijke ontwikkelingen.
Weging: 15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Relevante opleiding- en werkervaring, accuratesse
Weging: 25 %
|