Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-7-2017 |
Einddatum |
31-12-2017 |
Optie tot verlenging |
Ja, 2 maal 3 maanden tot uiterlijk 31 juni 2018. |
|
36 |
Aantal posities |
1 |
|
|
Opdrachtomschrijving
De adviseur is verantwoordelijk voor: - Het procesmatig managen en implementeren van het proces Vastgoed- en Omgevingsanalyse. - Het toewijzen van een vergunningcoördinator, dan wel in voorkomend geval optreden als vergunningcoördinator. - Het toetsen, door middel van o.a. de vastgoed- en omgevingsanalyse, en adviseren aangaande verzoeken van derden (niet zijnde het Rijksvastgoedbedrijf/Defensie) om rijksvastgoed te mogen gebruiken voor charitatieve, recreatieve en commerciële doeleinden. - Kennis van relevante ontwikkelingen en processen. - Advisering, implementatie/doorontwikkeling en uitvoering van het Vastgoed- en Omgevingsanalyse proces. - (Ondersteuning van de collega’s in de) Advisering van projectteams op het gebied van vergunningen, benodigd voor realisatie van nieuw- of verbouwprojecten.
De nadruk ligt vooralsnog op Defensie-gerelateerde werkzaamheden binnen de Rijksvastgoedportefeuille. Het is niet uitgesloten dat deze werkzaamheden in de toekomst uitbreiden naar andere objecten binnen de rijksvastgoedportefeuille.
Positie De adviseur werkt in overleg met en is verantwoording verschuldigd aan het clusterhoofd Omgevingswet en Private Zaken voor de uitvoering en de kwaliteit van zijn werkzaamheden en de inhoud van zijn adviezen. De kandidaat neemt zelf beslissingen over de inhoud van de adviezen en over de uitvoering van zijn werkzaamheden. De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen vastgestelde procedures en wet- en regelgeving.
Competenties Als adviseur beschik je over de volgende competenties; - Resultaatgerichtheid. - Analyseren. - Klantgerichtheid. - Nauwkeurig. - Initiatief. - Samenwerken. - Adviseren. - Plannen en Organiseren.
1 De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde relevante juridische Bachelor of HBO-opleiding.
Toelichting: Deze afgeronde en erkende opleidingen moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding of deze is afgerond en wanneer het diploma is behaald. Bij het niet benoemen of het diploma is behaald zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
2 De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van vergunningscoördinatie voor een publieke opdrachtgever, waarbij aantoonbaar sprake is van de volgende aspecten: ? vergunningscoördinatie binnen het vakgebied (WABO), waaronder het verkrijgen van WABOtoestemmingen/vergunningen; ? Afstemmen en adviseren over de toepassing van vaktechnische expertise; ? Kennis van en ervaring met zakelijk beheer van vastgoed; ? Ervaring binnen meerdere klantgebieden.
|