Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1248
 
Opdracht
Projectleider Facilitair, 32 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-06-22 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1248

Aanvang

1 juli 2017

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

2 maal 3 maand(en)

Regio

Noord-Holland

Uren per week

32 uur

Verloopt op

22-06-2017 09:00

 

 

Opdracht
Het team Serviceportaal (onderdeel van de afdeling Interne Dienstverlening) werkt dagelijks aan het facilitair ondersteunen van de ca 650 medewerkers, het bestuur en de raad van de gemeente Hilversum. Dit doet zij door het faciliteren van informatiebeheer, huisvesting en allerhande facilitaire hard- en soft services. Het team heeft de komende maanden behoefte aan een ervaren facilitair projectleider om een aantal omvangrijke projecten te realiseren. De opdracht omvat de volgende deelprojecten:
Afronden vervangen databekabeling Raadhuis.
Inventarisatie, schrijven PvE en inhoudelijke begeleiding aanbesteding Audio Visuele middelen tot en met gunning.
Inventarisatie, schrijven PvE en begeleiding aanbesteding technische beveiliging tot en met gunning.
Inventarisatie en schrijven PvE t.b.v. toekomstig op te starten aanbesteding meubilair(componenten).
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring met bouwkundige, installatietechnische en ICT werkzaamheden in een monumentale context (Raadhuis Hilversum is een nationaal erfgoed en kent daardoor aanvullende wet- en regelgeving v.w.b. het borgen van de monumentale status).
2. Aantoonbaar in staat een lopend project zorgvuldig over te nemen en conform vereisten af te ronden (het betreft project databekabeling).
3. Aantoonbare werkervaring met inkooptrajecten en het, in samenspraak met eindgebruikers en facilitaire / inkoop afdeling, opstellen van een programma van eisen.
4. Aantoonbare werkervaring met het rapporteren over voortgang (GOTIK) en kwaliteit richting opdrachtgever en stuurgroep.
5. Kunnen starten per 1 juli 2017 voor 32 uur per week.
 
 
Gunningscriteria te beoordelen  (weging, totaal 100%)
6. Minimaal afgeronde HBO-opleiding (10%).
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair projectleider bij een gemeentelijke instelling gedurende de laatste 8 jaar (40%).
8. Minimaal 1 project op het gebied van audiovisueel (met meerdere audiovisuele uitvoeringen) in de afgelopen vijf jaar (van schrijven van specs tot en met uitrol en ingebruikname) (25%).
9. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het formulieren van een plan van eisen voor een aanbesteding gedurende de laatste 10 jaar (25%).
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
 
 
Competenties
In staat met meerdere (soms tegengestelde) belangen rekening te houden en in staat een knoop door te hakken teneinde afgesproken doelen tijdig te realiseren.
Communicatief sterk
In staat mensen te kunnen binden
Enthousiasmeren
Stevige persoonlijkheid met doorzettingsmacht
Kennis gemeentelijke organisatie en besluitvorming
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht