Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1250
 
Opdracht
DigiDIV er, 20 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-06-27 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1250

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot 1 januari 2018

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

20 uur

Verloopt op

27-06-2017 09:00

 

Opdracht
Als DigiDIV’er  verricht je onder andere de volgende werkzaamheden:
Vervullen ambassadeursrol digitaal document- en archiefbeheer.
Vormen en beheren digitaal archief.
Ondersteunen en adviseren van gebruikers binnen de organisatie m.b.t. document- en archiefbeheer.
Ter beschikking stellen van (informatie over) archiefbescheiden;
Verstrekken van managementinformatie over geleverde diensten/producten.
Toezien op het juist en consequent gebruik van het DMS;
Uitvoeren kwaliteitscontroles.


Functie-eisen
Beantwoordt de gebruikersvragen met betrekking tot digitaal document- en archiefbeheer.
Checkt de juiste toepassing van digitaal document- en archiefbeheer
Draagt zorg voor een juiste registratie en de invoer van metadata en/of ondersteunt gebruikers daarbij.
Ontsluit digitale dossiers die na de scanning klaar staan.
Archiveert digitale zaken/documenten;
Maakt archiefinformatie toegankelijk.
Ondersteunt medewerkers bij het gebruik van applicaties voor digitaal documentbeheer en digitaal archiefbeheer en nut/noodzaak ervan.
Controleert (steekproefsgewijs) van door medewerkers vastgelegde gegevens en processen in het DMS.


Gunningscriteria (weging)
Minimaal afgeronde HBO-opleiding (10 punten)
Minimaal afgeronde SOD I opleiding (10 punten)
Minimaal afgeronde SOD II opleiding (10 punten)
Aantoonbare werkervaring met een  Document Management Systemen (DMS) (20 punten)
Aantoonbare kennis van het relevante wet- en regelgeving voor het vakgebied (20 punten)
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring  als DigiDIV’er bij een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 6 jaar (20 punten)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10 punten)


Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Resultaatgericht 
Initiatief nemen 
Samenwerken 
Klantgericht (RISK)
Accuratesse
Flexibel
Integer
Aanpassingsvermogen
Stressbestendigheid
Overtuigingskracht
Communicatief vaardig
Hostmanship
Vaardigheden
Identificeren van informatie
Ontsluiten en verstrekken van informatie
Dossiervorming
Vernietiging van geselecteerde archiefbescheiden
Gebruik van informatiesystemen
Oplossen van incidentele problemen
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht