Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1257
 
Opdracht
Medewerker Uitkeringsadministratie, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-06-27 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1257

Aanvang

3 juli 2017

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Noord-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

27-06-2017 09:00



Opdracht

Als medewerker administratie ben je een belangrijke spil binnen het team Sociale Dienstverlening I. Je bent namelijk verantwoordelijk voor alle administratie binnen het gehele team. Jij en de administratieve collega’s verdelen de taken samen met een adviseur. Je controleert bijvoorbeeld gegevens op volledigheid, correcte verwerking en gedane betalingen. Ook bewaak je de kwaliteit en het overzicht van de administraties. Is er een administratief probleem? Dan zorg jij voor een oplossing.


Wat ga je doen als medewerker administratie?
Je herberekent inkomsten en kort deze op uitkeringen.
Je fiatteert beschikkingen en rapportages.
Je verwerkt en verdeelt de dagelijks binnenkomende post.
Je bent een vraagbaak voor collega’s.
Je verwerkt en controleert meldingenlijsten, voorschotten en Rechtmatigheidsformulieren.
Je voert  (externe) beslagleggingen uit.
Je herkent signalen die op fraude kunnen wijzen en doet (administratieve) controles in het kader van handhaving.
Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen.
Je neemt deel aan werkgroepen vanuit vakinhoudelijke kennis.
Welke ervaring heb je? 
Je hebt een opleiding op mbo-niveau en relevante werkervaring.
Je hebt goede kennis van de Suite4WIZ gericht op uitkering/debiteuren administratie Werk Inkomen en Zorg (Sociale Zaken).
Je kunt loonstroken lezen en interpreteren.
Je kunt (her)berekeningen maken van uitkeringsspecificaties, looninkomsten en belastingaanslagen.
Je hebt kennis van de Participatiewet, IOAW/IOAZ en het (gemeentelijk) beleid.
Je hebt een cijfermatig inzicht.
Jouw communicatieve vaardigheden zijn uitstekend.


Vereisten / knock-outcriteria 
1. Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van uitkeringsadministratie in de afgelopen 4 jaar
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het maken van (her)berekeningen voor uitkeringen in de afgelopen 3 jaar (40%)
4. Aantoonbare kennis van de Participatiewet, blijkend uit relevante werkervaring en/of gevolgde cursussen (25%)
5. Aantoonbare werkervaring met het lezen en interpreteren van loonstroken (15%)
6. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Suite4WIZ of GWS4ALL in de afgelopen 3 jaar (20%)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
Je kan op een nette manier feedback geven en ontvangen
Je bent een prettige collega
Jouw communicatieve vaardigheden zijn uitstekend
 Je hebt cijfermatig inzicht
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht