Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
017290
 
Opdracht
Allround medewerker burgerzaken, 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-07-16 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
Startdatum 31-07-2017
Einddatum 01-12-2017
Uren per week 36
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 2
Hoe vaak kan er eventueel verlengd worden? Verlengingsperiode
3 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.
 
 
Opdracht omschrijving
De gemeente streeft naar excellente dienstverlening en heeft vorm gegeven aan een Klantcontactcentrum (KCC). Bij het Klantcontactcentrum van de gemeente  komen alle klantvragen (van burgers, instellingen en bedrijven) binnen en worden circa 80% van deze klantvragen direct afgehandeld. Het team Burgerzaken houdt zich bezig met alle zaken die van invloed zijn of verband houden met de Basisregistratie Personen (BRP). Dit kan zijn de aangifte van een geboorte, huwelijk, echtscheiding of overlijden, of het doorgeven van een verhuizing, aanvragen van een paspoort, ID-kaart of rijbewijs of de aanvraag van naturalisatie. Alle klantvragen hierover worden telefonisch, via de balie of via de mail beantwoord.
 
 
Functie-omschrijving
Als ervaren medewerker Aanvraag en Antwoord B beantwoord je vragen op het gebied van Burgerzaken waarvoor specifieke kennis op het gebied van burgerlijke stand, migratie en BRP-kwaliteit nodig is. Naast het beantwoorden van vragen houd je je bezig met het verstrekken van informatie, voorlichting en advies geven aan de klant aan de balie, telefoon en via email. Een oplossingsgerichte houding is noodzakelijk in deze functie. In verband met het leveren van een optimale dienstverlening wordt er in deze functie met roosters gewerkt.
 
 
Kandidaat omschrijving
Je hebt HBO werk- en denkniveau;
Je hebt een afgeronde BABZ-opleiding (of een vergelijkbare opleiding);
Je hebt een dienstverlenende instelling;
Je hebt goede contactuele en communicatieve eigenschappen;
Je hebt ervaring in het werken met verschillende computersystemen (key2burgerzaken, Word, Excel etc.);
Je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse taal is goed.
 
Competenties
Besluitvaardig handelen, oplossingsgericht, omgevingsbewust handelen en vernieuwend handelen.
Tarief
 
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
 
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
 
Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
HBO werk- en denkniveau
 
Je beschikt over relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
 
 
Inhoudelijke CV wensen
40 % Een afgeronde BABZ-opleiding (of een vergelijkbare opleiding)
40 % Je beschikt over minimaal twee jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
20 % Ervaring in het werken met verschillende computersystemen (key2burgerzaken, Word, Excel etc.)


Planning
Start publicatie  27-06-2017 00:00 
Einddatum vragen 29-06-2017 23:59 
Beantwoording vragen 30-06-2017 23:59 
Sluiting publicatie 16-07-2017 23:59 
Beoordeling offertes (vanaf) 17-07-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 28-07-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht