Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
N.v.t.
 
Opdracht
Medewerker uitkeringsadministratie (Jeugdwet)
 
Sluitingsdatum
2017-07-17 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Van 24-7-2017 t/m 29-12-2017   |   Optie verlenging: 4 x 3 maanden  
€0 - €60 per uur   |   Sociale zaken & Werkgelegenheid   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 1 
 
 
Planning
Start publicatie 04-07-2017 00:00 
Vragen stellen tot 07-07-2017 08:00 
Beantwoording vragen 07-07-2017 16:00 
Offerte indienen tot 17-07-2017 09:00 
Start beoordeling 17-07-2017 09:00 
Verwachte gunning 28-08-2017 00:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
Voor de gezamenlijke uitkeringsadministratie van de gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek zoeken wij een financieel-administratief medewerker. In deze functie verzorg je primair de uitvoering van de financieel administratieve processen voor de Jeugdwet voor twee gemeenten. Je werkt vanuit het gemeentehuis van Oldebroek.
 
 
De werkzaamheden
Als medewerker uitkeringsadministratie: 
- verwerk je inkomstenopgaven, wijzigingen en IB-signalen;
- zorg je voor het berekenen, invoeren en betaalbaar stellen van uitkeringen;
- registreer je aangeleverde gegevens en controleer je deze op volledigheid;
-informeer en adviseer je klanten en onze klantmanagers over financiële zaken;
- voer je gegevens in in Civision Samenlevingszaken;
- voer je de debiteurenadministratie uit (beheer openstaande vorderingen, bewaken debiteuren);
- voer je de WMO-administratie uit;
- verwerk je de beslaglegging door derden in de administratie.
 
 
Kandidaatomschrijving
De functie-eisen
Als medewerker uitkeringsadministratie beschik je over:
- minimaal MBO werk- en denkniveau;
- minimaal 2 jaar werkervaring als medewerker uitkeringsadministratie;
- kennis van de Jeugdwet;
- kennis van financieel-administratieve procedures en richtlijnen voor de Jeugdwet;
- ervaring met digitaal berichtenverkeer;
- cijfermatig inzicht;
- vaardigheid in het registreren, muteren en controleren van financiële gegevens;
- kennis van en ervaring met Civision Samenlevingszaken.
 
 
Competenties:
- goede communicatieve vaardigheden;
- nauwkeurig;
- stressbestendig;
- dienstverlenende en ondersteunende werkhouding;
- zelfstandig en in teamverband kunnen werken.
 
 
 
Eisen
Werkervaring 
Op cv aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, als medewerker uitkeringsadministratie binnen een gemeente. 
Referentie vereist 


Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met de uitvoering van financieel administratieve processen voor de Jeugdwet. 
Referentie vereist 
 

Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met digitaal berichtenverkeer binnen een uitkeringsadministratie binnen een gemeente. 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Medewerker uitkeringsadministratie (Jeugdwet) wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker uitkeringsadministratie (Jeugdwet) is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient. 


Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Door de kandidaat zelfgeschreven motivatiebrief (maximaal 1 A-4 pagina) 


aanleveren na gunning 
VOG 


Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  10 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging:  25 %
 
 
Systeemkennis
Op cv aantoonbaar werkervaring met Civision Samenlevingszaken opgedaan in de afgelopen 3 jaar en/of een afgeronde training/cursus. 
Weging:  8 %
 
 
Meerjarige werkervaring 
Op cv aantoonbare werkervaring opgedaan in de functie van medewerker uitkeringsadministratie bij een gemeente. 
3 jaar in de afgelopen 5 jaar (6 %)
4 jaar in de afgelopen 6 jaar (8 %)
5 jaar in de afgelopen 7 jaar (11 %)
Weging:  11 %
 
 
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-opleiding.
Weging: 12 %
 
 
Cursus/opleidingJeugdwet
Op cv aantoonbaar een afgeronde opleiding en/of cursus op het gebied van de Jeugdwet. 
Weging: 9 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat en/of opdrachtomschrijving. Daarnaast wordt er beoordeeld of de kandidaat past binnen de organisatie en/of er een klik is met de kandidaat.
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht