Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2013-120
 
Opdracht
Fiscaal Controller
 
Sluitingsdatum
2013-08-21 00:01
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Fiscaal
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving

 

Startdatum

2 september 2013

Einddatum

13 december 2013

Max. uurtarief

€ 100,00

Uren per week

32

Uren per dag

8

Optie tot verlenging

2 keer, 6 maanden

 

 

Opdrachtomschrijving

- Het beoordelen van alle bedrijfseenheden op correctheid van het label. Alle bedrijfseenheden (circa 7500) die per 1 januari 2013 actief zijn, dienen te worden beoordeeld, waarbij je in gesprek gaat met de afdelingen.
- Het vastleggen en beschrijven van het labelingsproces, met daarbij ook aandacht voor het administratieve proces (wie heeft er mutatierechten en wordt er gemuteerd wat er door Fiscaal Control wordt aangegeven)
- Herijken BTW mengpercentages en het doen van aanbevelingen inzake de inrichting. Deze gegevens meenemen in het inrichtingsproces genoemd in punt 2. Doel van de opdracht is dat het labelingsproces operationeel is, waarbij de per 1 januari 2013 toegekende labels akkoord zijn en de mutaties vanaf die datum worden gemonitord.
- Monitoren en afrekenen van reeds gesloten projecten conform afspraak met de Belastingdienst.

 

 

De kandidaatomschrijving

De Fiscaal Controller heeft een HBO+ of academisch werk- en denkniveau en een opleiding op het gebied van accounting of controlling met kennis van fiscaal recht. Daarbij heeft de kandidaat minimaal 3 jaar werkervaring op het genoemde vakgebied, in theorie en praktijk en is aantoonbare kennis van het vakgebied een vereiste.
De Fiscaal Controller dient te beschikken over een stevige persoonlijkheid, is communicatief vaardig en sterk in zijn/haar probleemanalyse en oordeelsvorming. De kandidaat is proactief, heeft een goed inlevingsvermogen en denkt in processen en oplossingen.

 

 

De planning

 

Datum publicatie

13 augustus 2013

Sluiting vragen

19 augustus 2013

Beantwoording vragen

20 augustus 2013

Sluiting opdracht

21 augustus 2013

Gesprekken

27 augustus 2013

Terugkoppeling

29 augustus 2013

 

 

 

Uitnodiging

Geachte belangstellende,

Wij zijn op zoek naar een Fiscaal Controller.

Hierbij nodigen wij u uit een offerte uit te brengen. Het betreft een offerteaanvraag voor 32 uur per week vanaf 2 september 2013. De opdracht wordt uitgevoerd in Venlo.

 

 

De procedure

De aanbestedingsprocedure van deze offerteaanvraag voor de opdracht Fiscaal Controller verloopt volledig digitaal via de Marktplaats.

Alleen wanneer de vragenlijst door u correct wordt ingevuld werkt het systeem zoals bedoeld.
Wij verzoeken u om in het CV of de bijlage precies aan te geven op welke specifieke wijze aan de gestelde eisen wordt voldaan.

 

Nadat uw aanbod is geplaatst wordt uw offerte digitaal beoordeeld. Hieruit volgt een automatische ranking op basis van hoogste kwaliteit en vervolgens laagste prijs. De CV's van de 10 hoogst gerankte kandidaten worden vervolgens voorgelegd aan de opdrachtgever.

 

De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd. De geschiktheid wordt beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op ervaring, kennis en competenties.

 

 

Eisen

-Indien u een leverancier bent dient u te beschikken over een G-Rekening* of een NEN Certificaat*. Zonder deze gegevens nemen wij uw bieding niet in behandeling.

-Indien u ZZP’er bent dient u in het bezit te zijn van een VAR Verklaring WUO of DGA 2012 en een uittreksel handelsregister. Zonder deze documenten nemen wij uw bieding niet in behandeling.

-U beschikt minimaal over een afgeronde studie HEAO BE met Belastingrecht, aantoonbaar middels bijgevoegd kopie diploma

-U beschikt over kennis en over minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar met BTW-wetgeving en het BTW compensatiefonds, aantoonbaar in bijgevoegd CV.

-Uw CV dient voorzien te zijn van twee uitgeschreven recente en relevante (BTW Wetgeving/BTW compensatiefonds) referenties van (voormalig) opdrachtgevers.

 

 

Gunningscriteria

 

U heeft kennis van en ervaring met Enterprise One, aantoonbaar in CV.

20%

U heeft recente kennis en werkervaring in de toepassing van de huidige BTW-wetgeving.

50%

U heeft ruime ervaring met het werken bij de lokale overheid, dat wil zeggen tenminste 3 jaar in de afgelopen 10 jaar, aantoonbaar in CV.

10%

U heeft recente kennis en werkervaring in de toepassing van de huidige BTW-wetgeving, aantoonbaar in CV die is voorzien van 2 uitgeschreven en recente, relevante referenties op dit gebied.

20%

 

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht