Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
90096:1
 
Opdracht
Bestuursdienst - Projectleider upgrade Andreas
 
Sluitingsdatum
2013-08-21 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207

 

De organisatie:
De Bestuursdienst adviseert en ondersteunt het college en de algemeen directeur. Dit betekent dat de Bestuurdienst advies en ondersteuning biedt op alle terreinen; van onderwijs en stedenbouw tot bedrijfsvoering en Planning & Control. Hiervoor heeft de Bestuursdienst diverse adviseurs in huis, zoals juristen, bestuursadviseurs, financieel specialisten en communicatiespecialisten.
Daarnaast heeft de Bestuursdienst een belangrijke taak in het bij elkaar brengen en laten samenwerken van diensten, bedrijven en stadsdelen binnen de gemeente. Ook speelt de Bestuursdienst een rol bij de afstemming van het beleid met de andere grote steden zoals Rotterdam, Den Haag en Utrecht.


De Bestuursdienst telt ongeveer 490 medewerkers, verdeeld over 5 directies (Stedelijke Bestuursadvisering, Openbare Orde en Veiligheid, Communicatie, Juridische Zaken, Middelen & Control) en 1 stafafdeling (Managementondersteuning). Bureau Integriteit vormt ook een onderdeel van de Bestuursdienst. Verder neemt de Bestuursdienst de bedrijfsvoering waar voor een aantal diensten. Deze diensten maken ook gebruik van de bedrijfsarts. Het betreft de Griffie (20 medewerkers), de Rekenkamer (20 medewerkers) en de Ombudsman (25 medewerkers). Het totaal aantal medewerkers komt daarmee op 555.

 

 

Gewenste situatie
Per Ultimo 2013 dient de huidige hardware van het systeem Andreas te zijn vernieuwd en het onderliggende DMS Documentum moet versie 6.7 zijn.

Huidige situatie
Het systeem Andreas draait op verouderde hardware wat performanceproblemen tot gevolg heeft en wat een continuiteitsrisico vormt. De versie van het DMS is nog 6.5. Deze versie wordt door de leverancier niet meer ondersteund.

Wat wordt gevraagd
We zoeken een daadkrachtige senior projectmanager met ruime ervaring in de ICT (met name infrastructuur) en daarnaast goede peoplemanagement en coachingsvaardigheden.
De kandidaat moet in staat zijn om commercieële partijen krachtig en zakelijk aan te sturen en daarnaast over voldoende communicatieve vaardigheden beschikken om zich binnen het ambtelijk speelveld van Amsterdam te kunnen bewegen. Voorkeur genieten kandidaten die recente ervaring binnen het Stads ICT domein hebben en daarnaast aantoonbare ervaring met (of netwerk binnen) Getronics/KPN

 

 

 

Het CV (LET OP: maximaal 5 pagina's) van de kandidaat is aan de map achter deze vraag toegevoegd.

De kandidaat heeft een senior niveau door tenminste 15 jaar ervaring in de afgelopen 17 jaar met systeembeheer/infrastructuur.
De ervaring blijkt duidelijk uit het CV.

De kandidaat heeft tenminste 7 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar als lijnmanager en/of projectmanager in ICT systeembeheer/infrastructuur.
Deze ervaring staat duidelijk beschreven in het CV.

De kandidaat heeft aantoonbare en duidelijk beschreven ervaring met het aansturen van externe leveranciers, bij voorkeur KPN/Getronics als hostingpartner.
Deze ervaring blijkt duidelijk uit het CV.

U gaat ermee akkoord, dat indien de gegunde leverancier om welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de Gemeente Amsterdam zich het recht voorbehoudt alsnog over te gaan op de opvolgend gekwalificeerde leverancier en om met deze leverancier een overeenkomst voor het overgebleven deel van de opdracht aan te gaan.

U gaat akkoord met de concept overeenkomst en de Eigen Verklaring en voegt de Eigen Verklaring, geheel ingevuld en ondertekend, toe aan de map achter deze vraag. Let op, sinds 17 juni 2013 gebruiken wij een andere eigen verklaring dan die wij hiervoor hebben gebruikt. Deze nieuwe eigen verklaring kan gevonden worden in de map "download documenten" en moet worden ingevuld en aangeleverd per offerteaanvraag.

Heeft de kandidaat aantoonbare ervaring bij gemeente Amsterdam en meer specifiek het ICT domein van de gemeente Amsterdam?

Heeft de kandidaat ervaring met Documentum of andere DMS?

De uiterste datum voor het stellen van vragen is maandag 19 augustus 2013 om 10.00 uur. De Nota van Inlichtingen zal naar verwachting diezelfde dag worden verspreid.

De uiterste datum voor het indienen van een offerte is woensdag 21 augustus 2013 om 10.00 uur.

Gunning vindt plaats aan de inschrijver die voldoet aan de in de offerteaanvraag voor deze specifieke opdracht gestelde eisen én de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan en tevens na selectie op matchgesprekken.

De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen.
Voldoet de inschrijving aan de gestelde eisen
De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gestelde eisen volledig te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere beoordeling van de inschrijving (knock-out).

Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs).
De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze offerteaanvraag maakt de kwaliteit (wensen) voor 75% deel uit van de score op de gunningcriteria.

De prijs maakt in deze offerteaanvraag voor 25% deel uit van de score op de gunningcriteria. De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het maximale
aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan de inschrijving met de laagste prijs.

Daarna zal de beoordeling plaatsvinden op basis van de
matchgesprekken.

Indien ondernemer ZZP-er is, overlegt deze bij een uitnodiging voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door overlegging van kopieën van één of meer van de volgende bescheiden;
- VAR-WUO/VAR-dga;
- Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel
- Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers;
- Accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet aan de zelfstandigheid van de ondernemer
- Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer, een
verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van opdrachten;
- Polis aansprakelijkheidsverzekering

Gemeente behoudt zich het recht voor om, zonder verdere opgaaf van redenen en zonder enige verplichting tot betalen van welke vergoeding dan ook, deze uitgebrachte offerteaanvraag in te trekken, een offerte te weigeren of een offerte af te wijzen.

Het is niet toegestaan om de vacaturetekst te kopiëren/te verspreiden. Indien dit toch plaatsvindt, behoudt de aanbestedende dienst zich het recht voor om de gegadigde uit de e-Cartotheek te verwijderen. Gemeente behoudt zich het recht voor om, zonder verder opgaaf van redenen en zonder enige verplichting tot betalen van welke vergoeding dan
ook, deze offerteaanvraag in te trekken, een offerte te weigeren of een offerte af te wijzen.

U dient uw UURTARIEF inclusief reis-en verblijfskosten en inclusief eventuele overige bijkomende kosten, exclusief BTW, afgerond op hele euros op te geven. Deze dient u in te vullen bij de grijze button. Op basis van dit tarief zal uw offerte mede beoordeeld worden. Het tarief voor deze
opdracht is gemaximeerd op EUR 115,- ALL IN, excl. BTW. Aanbiedingen die een hoger uurtarief hanteren dan het maximum, zullen terzijde worden gelegd (Knock Out).

 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht