Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001129
 
Opdracht
Projectondersteuner Inhuurdesk, 32-36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-07-19 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum 18-09-2017
Einddatum 31-12-2017
Optie tot verlenging In overleg
Uren per week 32 - 36 uur
 
 
Opdracht omschrijving
De Inhuurdesk Politie houdt zich primair bezig met de inhuur van extern personeel van A – Z, in -en uitdetacheren van medewerkers, Ketenpartners en WSW.
 
De Inhuurdesk valt onder de afdeling IDU. Deze afdeling In-, Door- en Uitstroom (IDU) van de Dienst HRM van het Politiedienstencentrum (PDC) en zorgt ervoor dat de juiste persoon op het juiste moment op de juiste plaats zit. Concreet betekent dit dat IDU leidinggevenden adviseert en faciliteert om een (externe) vacature/aanvraag te vervullen.  
Het werken op de Inhuurdesk is veelzijdig (geen dag is hetzelfde) maar kan ook erg druk zijn. Inhuur van extern personeel kent korte deadlines en veel verschillende taken die in een relatief korte periode moeten worden opgepakt.
 
I.v.m. een aantal nieuwe projecten binnen de Inhuurdesk op het gebied van In -en Uitdetachering, WSW en de samenwerking met Ketenpartners, zijn wij op zoek naar een projectondersteuner die ondersteuning kan bieden bij nieuwe en lopende projecten. 
 
Doelstelling
Het bieden van administratieve ondersteuning ten behoeve van het project in -en uitdetacheren van medewerkers. 
Het completeren van detacheringsdossiers 
Halen van informatie tbv de dossiers in de organisatie 
 

Verantwoordelijkheden
De projectondersteuner is in een ondersteunende rol mede verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning op het gebied van administratieve werkzaamheden in complexe (organisatorisch) projecten. Tevens is hij/zij verantwoordelijk voor de administratieve implementatie van de oplossingen.

 
Vakmatige taken
Goede kennis en ervaring met Word en Excel
Ruime ervaring met projectondersteuning
Leidinggevende taken
Geen 


Contacten
contacten zijn voornamelijk intern, met de te detacheren medewerker en leidinggevende maar ook met de partij waar de medewerker naartoe gedetacheerd wordt. 
contacten met Finance
contacten met de backoffice van de inhuurdesk
Inzet in de lijn of project
Inzet is op projectmatige basis 


Opleiding
Minimale opleiding op HAVO, HBO niveau is een eis 
Prince2 Foundation is een wens 


Werkervaring
Minimaal 2 jaar werkervaring als project medewerker / ondersteuner in een grote organisatie (5000+ medewerkers) is een eis
In de afgelopen vijf jaar ervaring opgedaan in een overheidsorganisatie als projectondersteuner is een wens. 
In de afgelopen 5 jaar ervaring met procesoptimalisatie en/of inrichten van processen is een wens
Ervaring in een politiek bestuurlijke omgeving is een wens 
 
Competenties
Uitstekende mondelinge -en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Flexibel
Betrokkenheid
Organisatiesensitiveit
Samenwerken
Zelfreflectie
 
 
 
Tarieven
Zoals vermeld in de Voorwaarden inzake inhuur derden geldt expliciet dat bijkomende kosten zoals eventuele reis-, verblijfs- en parkeerkosten en de reisduur voor woon-werkverkeer niet door de Politie voor vergoeding in aanmerking komt.
Screening
Een voorwaarde voor definitieve gunning is dat de kandidaat het positieve screeningsadvies of de Verklaring van Geen Bezwaar overlegt na afronding van screening. De screening neemt 6-15 weken tijd in beslag. U dient hier rekening mee te houden. Het screeningsproces kan leiden tot opschuiven van de startdatum van de opdracht. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
 
De kandidaat is inzetbaar vanaf 18-09-2017 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 31-12-2017 voor 32 - 36 uur per week.
 
Het contract kan door de opdrachtgever optioneel worden verlengd.
 
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Fase 1: Schriftelijke beoordeling


Prijs (eisen)
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.



Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
Minimaal 2 jaar werkervaring als project medewerker / ondersteuner in een grote organisatie (5000+ medewerkers) is een eis en moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem waar de werkervaring is opgedaan, geef een omschrijving van de functie (wat jouw rol was) en benoem de periode (dd-mm-jj)
 
Minimale opleiding op HAVO, HBO niveau is een eis en dient duidelijk zichtbaar te zijn in het CV van de kandidaat. 
De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen een kopie van het diploma kunnen overleggen. 
Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.



Gunningscriteria (wensen)
20 % Ervaring met werken volgens Scrum is een wens en dient duidelijk zichtbaar te zijn in het CV van de kandidaat 
 
Alleen werkervaring: 3/5
Werkervaring conform scrum en scrum master certificaat 5/5
 
De winnende inschrijver moet binnen 7 kalenderdagen een kopie van het diploma kunnen overleggen. 
Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over de gevraagde certificering beschikt, zal dit leiden tot herranking van de aanvraag.
20 % In de afgelopen vijf jaar ervaring opgedaan in een overheidsorganisatie als projectondersteuner is een wens. 
Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever) en wanneer (datum)
30 % In de afgelopen 5 jaar ervaring met procesoptimalisatie en/of inrichten van processen is een wens en moet duidelijk zichtbaar zijn in het CV van de kandidaat. 
Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever) en wanneer (datum)
30 % Ervaring in een politiek bestuurlijke omgeving is een wens en dient duidelijk zichtbaar te zijn in het CV van de kandidaat. 
Benoem waar deze ervaring is opgedaan (naam opdrachtgever) en wanneer (datum) en geef een beknopte omschrijving van de werkomgeving.
 
 
 
 
Planning
Start publicatie  10-07-2017 00:00 
Einddatum vragen 12-07-2017 12:00 
Beantwoording vragen 12-07-2017 23:59 
Sluiting publicatie 19-07-2017 12:00 
Beoordeling offert es (vanaf) 19-07-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 11-09-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht