Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
90037
 
Opdracht
DICT - Pre-intaker 36 u per wk
 
Sluitingsdatum
2013-08-20 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207

 

 

Startdatum                   : is direct na de gunning

Einddatum                    : eind 2014

 

 

Dienst ICT is opgericht op 1 januari 2010. De dienst heeft tot taak de gemeentelijke ICT zo te organiseren, dat de dienstverlening van de stad aan burgers en ondernemers efficiënt, betrouwbaar, integer en adequaat is.

Visie
Dienst ICT wil de professionele dienstverlener zijn voor de gemeente Amsterdam. Een dienst die de basis op orde heeft, zowel technisch, organisatorisch als financieel. Vanuit die basis kan Dienst ICT een betrouwbare en toekomstvaste ICT aanbieden voor alle klanten. Voor een uitgebreide rapportage van de toekomstige uitdagingen en ambities van Dienst ICT.

De volgende stap
Na een turbulente periode, werkt Dienst ICT naar een stabiele organisatie toe. Uitgangspunt hiervoor is het Stabilisatieplan ICT. Inmiddels is de dienst voldoende stabiel, om de volgende stap te zetten: ICT Centraal. Diensten en afdelingen zijn al klant van Dienst ICT. Maar nog niet voor al hun ICT. Verschillende organisaties regelen onderdelen van hun eigen ICT nog. Daar komt verandering in. De komende tijd gaat de Dienst ICT voor alle diensten en stadsdelen de ICT verzorgen. Ze krijgen een gestandaardiseerde digitale omgeving en kunnen bij Dienst ICT terecht voor al hun vragen. Over een paar jaar is Dienst ICT de serviceorganisatie voor alle diensten in de stad. Zo creëren we eenheid in de ICT, verbetert de informatievoorziening en gaan we effectief en efficiënt om met onze middelen.

 

Binnen de Dienst ICT van de gemeente is het programma ICT Centraal ingericht. Dit programma heeft als doel om te komen tot een gemeentelijke ICT-infrastructuur met de daarbij behorende beheerorganisatie. Het programma ICT Centraal migreert de huidige decentrale ICT naar een centrale stadsbrede ICT. Daarnaast wordt door het programma een stadsbrede uniforme digitale werkplek uitgerold.
Voor deze grootschalige werkplek-en backendmigratie wordt gebruik gemaakt van de Migratie Management Methodiek (M3 ©).
 

Jouw rol

De Pre-intaker is onderdeel van het programma ICT Centraal en werkzaam in het project Migratie ICT-Infrastructuur. Binnen het project Migratie ICT-Infrastructuur worden circa 35 migratieprojecten uitgevoerd.

 


De werkzaamheden van de Pre-intaker bestaan uit:
• het in samenwerking met het migrerende organisatieonderdeel volledig, juist en tijdig verzamelen van relevante informatie over applicaties (front en back end) en back-ends conform beschreven en geformaliseerd in het applicatie-intakeformulier (AIF)
• opstellen functioneel applicatiedossier
• in samenwerking met beheerder van het organisatieonderdeel opstellen van testplannen voor de applicaties
• het ondersteunen van de testcoördinator en de beheerder bij het uitvoeren van testen

De Pre-intaker is samen met de Migratiemanager van het betreffende organisatieonderdeel verantwoordelijk voor de operationele uitvoering van functionele pre-intakes. De Pre-intaker rapporteert aan migratiemanager.

 

 

CV eis

-Het CV (LET OP: maximaal 5 pagina's) van de kandidaat is aan de map achter deze vraag bij de marktplaats toegevoegd.

-De aangeboden kandidaat heeft MBO+ werk- en denkniveau. Dit werk- en denkniveau moet duidelijk blijken uit het CV.

-De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met het werken in grootschalige (5000+ werkplekken) werkplekmigratie projecten. Deze ervaring dient duidelijk te blijken uit het CV.

-De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van pre-intaketrajecten ter voorbereiding van migraties en centralisaties. U levert van deze ervaring tenminste 1 referentie aan van een opdracht, c.q. werkgever. U gebruikt hiervoor het referentiemodel van de gemeente. Onvolledige en onduidelijke referenties worden terzijde gelegd.

-De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van projecten binnen de overheid of semi-overheid. Deze ervaring dient duidelijk te blijken uit het CV.

-De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het werken in politiek gevoelige structuren. U levert van deze ervaring tenminste 1 referentie aan van een opdracht, c.q. werkgever. U gebruikt hiervoor het referentiemodel van de gemeente. Onvolledige en onduidelijke referenties worden terzijde gelegd. Tevens zal deze ervaring ook getoetst worden tijdens het matchgesprek.

-De aangeboden kandidaat heeft ervaring met het uitvoeren van projecten in organisaties waarin meerdere ingrijpende projecten tegelijkertijd worden uitgevoerd.
Deze ervaring staat duidelijk beschreven in het CV.

 

 

Competenties

De aangeboden kandidaat beschikt over de volgende kwaliteiten:
- teamspeler
- proactief
- accuraat
- stressbestendig
- communicatief
- vastberaden
- pragmatisch
- resultaatgericht

Deze kwaliteiten zullen worden getoetst tijdens het matchgesprek.

 

 

Voorwaarden

U gaat ermee akkoord, dat indien de gegunde kandidaat om welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de Gemeente zich het recht voorbehoudt alsnog over te gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandidaat en om met deze kandidaat een overeenkomst voor het overgebleven deel van de opdracht aan te gaan. Of om de opdrachtnemer te verzoeken om een vervangend kandidaat aan te leveren.

 

 

Het is de verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om er voor te zorgen dat dezelfde kandidaat niet door twee partijen of meer wordt aangeboden. Indien dit toch gebeurt, dan is de keuze aan de kandidaat. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.

 

 

Heeft de aangeboden kandidaat, tijdens de minimaal 5 jaar ervaring met het werken in grootschalige (5000+ werkplekken) werkplekmigratie projecten, bij minstens 1 project gebruik gemaakt van de migratiemethode M³? Deze ervaring dient duidelijk te blijken uit het CV. Weging is 60%

 

 

Planning

Deadline voor het stellen van vragen is vrijdag 16 augustus 2013 om 12.00 uur. De Nota van Inlichtingen zal naar verwachting dezelfde dag verstrekt worden.

Deadline voor het indienen van de offerte is dinsdag 20 augustus 2013 om 12.00 uur.

De matchgesprekken zullen voor het einde van de maand augustus plaatsvinden.

 

Gunning
Gunning vindt plaats aan de inschrijver die voldoet aan de in de offerteaanvraag voor deze specifieke opdracht gestelde eisen én de economisch meest voordelige inschrijving heeft gedaan en tevens na selectie op matchgesprekken.

De beoordeling wordt uitgevoerd in de volgende stappen:
1. Voldoet de inschrijving aan de gestelde eisen
De inschrijving dient aan de in deze offerteaanvraag gestelde eisen volledig te voldoen. Het niet voldoen aan een eis betekent uitsluiting van verdere beoordeling van de inschrijving (knock-out).
2. Beoordeling inschrijving op basis van gunningcriteria (kwaliteit en prijs).
De score op de wensen (kwaliteit) wordt bepaald door de opdrachtgever en is zichtbaar in de online vragenlijst. In deze offerteaanvraag maakt de kwaliteit (wensen) voor 60% deel uit van de score op de gunningcriteria. De prijs maakt in deze offerteaanvraag voor 40% deel uit van de score op de gunningcriteria. De verdeling van de punten voor de score op prijs wordt als volgt berekend: de inschrijver met de laagste prijs krijgt het maximale aantal punten. Alle overige inschrijvers worden gerelateerd aan de inschrijving met de laagste prijs.
3. Daarna zal de beoordeling plaatsvinden op basis van de
matchgesprekken.

Indien ondernemer ZZP'er is, overlegt deze bij een uitnodiging
voor een geprek de bewijzen van zijn zelfstandigheid door
overlegging van kopieën van één of meer van de volgende
bescheiden:
- VAR-WUO/VAR-dga
- Bewijs van inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel
- Minimaal 1 referentie vorige opdrachtgevers of accountantsverklaring waaruit blijkt dat Opdrachtnemer voldoet
aan de zelfstandigheid van de ondernemer
- Bewijs van de belastingdienst met daarop het BTW-nummer, een
verklaring van de belastingdienst betreffende het betaalgedrag van opdrachtnemer
- Polis aansprakelijkheidsverzekering Gemeente Amsterdam behoudt zich het recht voor om, zonder verdere opgaaf van redenen en zonder enige verplichting tot betalen van welke vergoeding dan ook, deze uitgebrachte offerteaanvraag in te trekken, een offerte te weigeren of een offerte af te
wijzen.


De gemeente behoudt zich het recht voor om, zonder verder opgaaf van redenen en zonder enige verplichting tot betalen van welke vergoeding dan ook, deze offerteaanvraag in te trekken, een offerte te weigeren of een offerte af te wijzen.

 

 

Uurtarief

U dient uw UURTARIEF inclusief reis- en verblijfkosten en inclusief eventuele overige bijkomende kosten, exclusief BTW, ingevuld, afgerond op hele euro's in. Deze dient u in te vullen bij de grijze button 'Prijs / tarief'. Op basis van dit tarief zal uw offerte beoordeeld worden. De prijs is gemaximeerd op €80,- all-in, excl. BTW. Aanbiedingen boven dit maximum bedrag worden ter zijde gelegd en dingen niet verder mee naar gunning.

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht