Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1302
 
Opdracht
Casemanager Wabo , 36 u/w
 
Sluitingsdatum
2017-07-20 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1302

Aanvang

z.s.m.

Duur

5 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

36 uur

Verloopt op

20-07-2017 09:00

 

Opdracht: Wat verwachten we van jou?
In deze opdracht coördineer  je alle soorten omgevingsvergunningaanvragen. Je toetst op volledigheid, bestemmingsplannen, vergunningvrij bouwen en je zet adviezen uit bij de specialisten (omgevingsdienst, VRU en interne specialisten). Je verzorgt de communicatie met de klant over de aanvraag, inclusief het opstellen van de besluiten.
Wij verwachten dat je de voortgang van de omgevingsaanvragen met de daarbij behorende termijnen bewaakt. Je bent pro-actief, doordat je makkelijk op collega’s afstapt bij bijvoorbeeld vraagstukken/knelpunten. Daarnaast moeten jouw  collega’s met jou kunnen sparren, ben je een aanspreekpunt voor burgers en bedrijven en draag je bij aan het zoeken van oplossingen bij knelpunten.
Er wordt van jou verwacht dat je op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen op het gebied van wetgeving en jurisprudentie.
 
 
Gunningscriteria (weging). 
Minimaal afgeronde HBO- opleiding: HTS-bouwkunde of HBO Ruimtelijke Ordening en Planologie (20%)
Afgerond diploma ambtenaar bouw- en woningtoezicht I (10%)
Afgerond diploma ambtenaar bouw- en woningtoezicht II (10%)
Actuele kennis van de wabo, blijkend uit aantoonbare werkervaring/ opleidingen, cursussen (25%)
Minimaal 3 jaar aantoonbare  werkervaring als casemanager bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar  (25%)
Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (10%)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Uitstekende communicatieve eigenschappen
Klant- en oplossingsgerichtheid
Planmatig en sterk in het bewaken van termijnen
Omgevingsbewust
Nauwkeurig
Politiek/bestuurlijk sensitief
Leiderschap
Digitaal vaardig
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht