Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001109
 
Opdracht
Projectondersteuner Huisvesting 2 FTE
 
Sluitingsdatum
2017-07-24 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Facilitair
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum 02-10-2017
Einddatum 31-12-2017
Optie tot verlenging 1 jaar
Uren per week 36 
 
 
Opdracht omschrijving
De Dienst Facility Management (FM) is onderdeel van het Politiedienstencentrum (PDC) en voert taken uit op het gebied van facilitaire diensten (catering, schoonmaak, postdistributie en logistiek), onderhoud van gebouwen, afhandeling van schades aan gebouwen en voertuigen, uitvoeren van verhuizingen, inkoop van middelen, verstrekken van politie-uitrusting zoals kleding en beheer van voer- en vaartuigen.
De Dienst FM bestaat uit diverse sectoren, waaronder de sector Huisvesting. De sector Huisvesting is verantwoordelijk voor het leveren van passende huisvesting voor alle processen van het korps, binnen de door de Directie Beleid Huisvesting opgestelde kaders. De sector Huisvesting bestaat uit de teams Projectmanagement, Ruimtemanagement en Technisch Beheer. De Projectondersteuner Huisvesting maakt deel uit van het team Projectmanagement binnen de sector Huisvesting. Het team Projectmanagement heeft als doel het integraal managen van huisvestingsprojecten. Het team is geconcentreerd ingericht, maar de medewerkers kunnen deels op andere (project/werk) locaties hun werkzaamheden uitvoeren. 
De standplaats is Rotterdam. Het betreft een functie 36 uur per week.
De opdracht loopt in alle waarschijnlijkheid door tot 30-09-2018 met daarna een optie op verlenging voor 1 jaar. 
Doelstelling
De Projectondersteuner Huisvesting draagt bij aan een effectieve en efficiënte projectorganisatie door, aan de hand van beschikbare templates en processen, ondersteuning te geven aan de Projectmanager bij het voorbereiden en realiseren van huisvesting vraagstukken. Hij/zij verricht projectcoördinatie en past daarnaast zelfstandig projectmanagementproducten toe. De Projectondersteuner Huisvesting bouwt en onderhoudt netwerken met andere Projectondersteuners en Projetcmanagers ten behoeve van een gezamenlijke aanpak van vastgestelde projectmanagementproducten en maakt uitvoeringsafspraken. De Projectondersteuner Huisvesting doet voorstellen vanuit de uitvoeringspraktijk ter verbetering van vastgestelde projectmanagementproducten en implementeert vastgestelde verbeteringen. 
 
 
Verantwoordelijkheden
zie doelstelling 
 
Vakmatige taken
Het toepassen van vastgestelde projectmanagementproducten volgens gestandaardiseerde methoden, technieken en bekende benaderingswijze. Binnen het vakgebied komt een aantal werkterreinen voor waarop de Projectondersteuner Huisvesting wordt ingezet, zoals administratieve bouwvoorbereiding, projectadministratie en archivering. Taken zijn o.a.
Inrichten en beheren projectdossiers en archiveren documenten.
Adviseren projectleider gevraagd en ongevraagd.
Beheren logboeken (risico, leerpunten, dagelijks) conform een management methode.
Ondersteunen bij opstellen van (sturings)rapportages.
Reviewen projectmanagementdocumenten.
Administratieve behandeling en afhandeling opdrachten binnen project (prijsaanvraag, offerte, opdracht en facturatie processen) d.m.v. een systeem.
Monitoren begroting/budget en afwijkingen hierop.
Inplannen (projectteam)overleg, verslaglegging, actiepunten en archivering.
Opstellen en/of bewaken projectplanningen.
Beheren, bewaken en archiveren VOG en GV externe projectmedewerkers.
 
 
Leidinggevende taken
nvt 
 
 
Contacten
Intern/Extern
 
 
Inzet in de lijn of project
Inzet is op projectmatige basis
 
 
Opleiding
Afgeronde MBO opleiding
 
 
Werkervaring
HBO werk- en denkniveau is een pre.
Minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van projectmatig werken binnen huisvetsings- en/of bouwprojecten.
Ervaring in financieel bewaken en sturen in projectadministraties
Ervaring in het opstellen en aanpassen van bouw- en overall planningen.
Competenties
Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
Kwaliteitsgerichtheid;
Flexibel gedrag;
Samenwerken.
Schriftelijke Uitdrukkingsvaardigheid
Is in staat ideeën, meningen standpunten en besluiten, in een voor anderen begrijpelijke en correcte taal op schrift te stellen en af te stemmen op de lezer.
 
Organisatiesensitiviteit
Speelt in op interne politiek en is alert op veranderingen binnen de organisatie. Onderkent de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de andere organisatieonderdelen.
 
Organisatievermogen
Bepaalt prioriteiten en geeft de benodigde acties en tijd en middelen aan om ervoor te zorgen dat activiteiten plaatsvinden en zaken geregeld worden. Evalueert de voortgang en stelt daar waar nodig de plannen en opzet bij.
 
Resultaatgerichtheid
Maakt een vertaalslag van doelen naar beoogde resultaten en weet deze op een efficiënte en effectieve wijze te realiseren. Toont zich aanspreekbaar op resultaten.
 
Vakmanschap
Beschikt over inhoudelijke kennis en past vaardigheden op een adequate wijze toe.
 
 
 
Prijs (eisen)
 
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
 
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
Minimaal 5 jaar ervaring op het gebied van projectmatig werken is een eis en dient duidelijk zichtbaar te zijn in het CV van de kandidaat. 
Geef een beschrijving wat de ervaring met projectmatig werken is geweest, waar deze is opgedaan en wanneer (periode van - tot). 
Het ontbreken van deze informatie leidt tot uitsluiting.
Gunningscriteria (wensen)
15 %
Ervaring met een bouwproject management methode en/of een certificering hierin is een wens en dient duidelijk zichtbaar te zijn in het CV van de kandidaat. 
Benoem waar de ervaring is opgedaan (naam van de opdrachtgever), wanneer (dd-mm-jj) en geef een korte beschrijving van de werkzaamheden.
Een inhoudelijke / vaktechnische verificatie van dit criterium zal in de interview fase
plaatsvinden.
 
Scoreverdeling: 
Alleen certificaat: 2/5
Alleen werkervaring: 3/5
werkervaring icm certificaat 5/5
20 %
Ervaring in financieel bewaken en sturen in projectadministraties van huisvestings- en/of bouwprojecten, is een pré
 
Benoem in de toelichting waar deze ervaring is opgedaan en geef één of meerdere voorbeelden van de werkervaring mbt de ervaring met het financieel bewaken en sturen in projectadministraties. 
 
De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht, 2= matig, 2 tot 4 = matig/voldoende, 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). 
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5
2 = 1/5
4 = 2/5
6 = 3/5
8 = 4/5
10 = 5/5
20 %
Ervaring in het opstellen en aanpassen van bouw- en overall planningen is een pré.
 
Benoem in de toelichting waar deze ervaring is opgedaan en geef één of meerdere voorbeelden van de werkervaring met het opstellen en aanpassen van bouw- en overall planningen.
 
De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht, 2= matig, 2 tot 4 = matig/voldoende, 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). 
Tevens zal een inhoudelijke verificatie van dit criterium in de interviewfase plaatsvinden.
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5
2 = 1/5
4 = 2/5
6 = 3/5
8 = 4/5
10 = 5/5
30 %
Minimaal 3 jaar ervaring op het gebied van Huisvestings- en/of bouwprojecten en dit dient duidelijk zichtbaar te zijn in het CV van de kandidaat. 
Benoem waar de ervaring is opgedaan (naam van de opdrachtgever), wanneer (dd-mm-jj) en geef een korte beschrijving van de werkzaamheden.
15 %
Ervaring in (een) gelijkwaardige rol(len)/opdracht(en) is een wens. 
 
 
Planning
Start publicatie  13-07-2017 00:00 
Einddatum vragen 18-07-2017 12:00 
Beantwoording vragen 18-07-2017 23:59 
Sluiting publicatie 24-07-2017 12:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 24-07-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling 25-09-2017 23:59 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht